5 תשובות
אה ולא קשור אבל המופלאה סדרה נדירה
גם לי מחר יש את המבחן ואני סובלת מחרדות (ברמה של חוסר תפקוד) מה שלי תמיד עוזר קודם כל לשתות תה או שתייה מרגיעה. כמו כן להגיע לפני המבחן, להתארגן מראש ולקום בשעה נורמלית.

גם לי זה הבגרות הראשונה, בהצלחה!!
ממש מבינה אותך
אני הייתי ככה לפני הבגרות במחשבים
הייתי לחוצה ברמות קיצוניות למרות שזה המקצוע האהוב עליי ואני יודעת אותו ממש טוב

מה שעזר לי זה פשוט לא לכעוס על עצמי כל כך
להיות באנרגיות טובות
לבכות את החיים כדי להוציא הכל ואס להבין שהכל בסדר
שואל השאלה:
איך הלך?? לא הצלחתי לישון לילה לפני בכלל אבל הצלחתי
נראלי