29 תשובות
הומופוב ממש לא
בן אדם הוא לא הדעות שלו, אם הוא אדם טוב אז למה לא
יותר סביר שהדעות ישתנו מאשר שהאדם ישתנה
היפותטית
יותר סביר שהדעות ישתנו מאשר שהאדם ישתנה
היפותטית
לא
כן
שואל השאלה:
אני והבן זוג שלי התערבנו שאם אני אגיד בסטיפס שזה הדעות שלו אז שאני אראה שיהיו בנות שיסכימו לצאת עם בן אדם כזה ואני אמרתי לו שממש לא
ובכל מקרה זה ממש מטומטם כאילו שאני לא סטרייטית אני בי ואני גם צמחונית והוא נגד הדברים האלה ויש לו דעות שבאמת אם קהילת הלהטב הייתה שומעת היו רודפים אחריו וזורקים עליו ביצים בדרך לבית שלו אני לא צוחקת ולמרות כל הדעות האלה שלו ואגב אני גם די רוסיה שתבינו כאילו עם איזה בן אדם אני נאלצת להתמודד ואני חולה על אוכל אסייתי ומתה על אסייתים בכללי ומבחינתו כל האסייתים אותו דבר למרות שממש אבל ממש לא. אבל יש לו לב טוב ברמות והוא אשכרה בן אדם שמסתובב בעולם שלנו אני עדיין חושבת שהוא חייזר ואני שורדת אותו כבר כמה זמן והוא חמוד סך הכל מעבר לדעות שלו ואם יהיו לנו ילדים לדעתי יהיה לנו בית נורא מעניין כי אני בגישה של לקבל את כולם לא משנה מי הם או מה הם והוא פשוט... כן אתם יודעים..
אני והבן זוג שלי התערבנו שאם אני אגיד בסטיפס שזה הדעות שלו אז שאני אראה שיהיו בנות שיסכימו לצאת עם בן אדם כזה ואני אמרתי לו שממש לא
ובכל מקרה זה ממש מטומטם כאילו שאני לא סטרייטית אני בי ואני גם צמחונית והוא נגד הדברים האלה ויש לו דעות שבאמת אם קהילת הלהטב הייתה שומעת היו רודפים אחריו וזורקים עליו ביצים בדרך לבית שלו אני לא צוחקת ולמרות כל הדעות האלה שלו ואגב אני גם די רוסיה שתבינו כאילו עם איזה בן אדם אני נאלצת להתמודד ואני חולה על אוכל אסייתי ומתה על אסייתים בכללי ומבחינתו כל האסייתים אותו דבר למרות שממש אבל ממש לא. אבל יש לו לב טוב ברמות והוא אשכרה בן אדם שמסתובב בעולם שלנו אני עדיין חושבת שהוא חייזר ואני שורדת אותו כבר כמה זמן והוא חמוד סך הכל מעבר לדעות שלו ואם יהיו לנו ילדים לדעתי יהיה לנו בית נורא מעניין כי אני בגישה של לקבל את כולם לא משנה מי הם או מה הם והוא פשוט... כן אתם יודעים..
אנונימית
אז למה את איתו הוא סתם מגעיל
אם הוא שונא את כל מה שאת אז תפרדי ממנו
שואל השאלה:
^^^
הוא לא מגעיל זה פשוט הדעות שלו ואין לי מה לעשות לגבי זה. יש לנו הרבה דברים במשותף והוא באמת בן אדם טוב ומדהים אבל ככה הוא חושב לגבי דברים בעולם ואני חושבת אחרת
והוא מכבד אותי לגבי הצמחונות ולגבי זה שאני לא סטרייטית הוא מבין את זה בסופו של דבר הוא עושה דברים שמנוגדים לדעות שלו זה ליטרלי מדהים אבל ומעורר להערכה שהוא ככה מוכן לקבל אותי ולשרוד את זה אבל מה נעשה זה הדעות שלו אני לא יכולה לנסות לשנות את קו המחשבה שלו
^^^
הוא לא מגעיל זה פשוט הדעות שלו ואין לי מה לעשות לגבי זה. יש לנו הרבה דברים במשותף והוא באמת בן אדם טוב ומדהים אבל ככה הוא חושב לגבי דברים בעולם ואני חושבת אחרת
והוא מכבד אותי לגבי הצמחונות ולגבי זה שאני לא סטרייטית הוא מבין את זה בסופו של דבר הוא עושה דברים שמנוגדים לדעות שלו זה ליטרלי מדהים אבל ומעורר להערכה שהוא ככה מוכן לקבל אותי ולשרוד את זה אבל מה נעשה זה הדעות שלו אני לא יכולה לנסות לשנות את קו המחשבה שלו
אנונימית
זה דעות מגעילות ככה לדבר עלינו ועוד את בי אז את לא חושבת שעדיף להיפרד ?
אם הוא שונא כל דבר בך אז מה טוב בזה אני מבינה שיש אנשים טובים אבל לצאת עם אחד כזה אני חושבת שזה לא בסדר מבחינה אנושית ללכת עם מישהו ששונא כל דבר בך
השאלה היא לא מה הדעות שלו. אלה מה האופי שלו. מה האישיות שלו והאם יש לו לב טוב והוא אדם אכפתי ונדיב לאנשים נורמאלים בלי קשר לדעותיהם, מה שהוא מרגיש כלפיהם זה כבר רגשות ודעות שלו וזה זכותו.
הבנאדם יכול להיות אדם מאוד טוב ועם דעות קיצוניות, הבעיה היא שאנשים לא מנסים אפילו להכיר אותו כבנאדם וישר ממהרים לשלול אותו בגלל דעותיו והכל בגלל האגו האישי שיש להם
הבנאדם יכול להיות אדם מאוד טוב ועם דעות קיצוניות, הבעיה היא שאנשים לא מנסים אפילו להכיר אותו כבנאדם וישר ממהרים לשלול אותו בגלל דעותיו והכל בגלל האגו האישי שיש להם
אנונימי
זה מעורר השראה שהוא מוכן לקבל אותך? זה מי שאת ומי שאוהב אותך באמת יקבל אותך בלי שום בעיה מה עובר עלייך
דעות לגיטימיות שבגללן לא צריך לשפוט בן אדם-
מאמין/לא מאמין באלוהים
שומר/לא שומר מצוות
דעות פוליטיות
טעם אישי
כל דעה שלא פוגעת בבני אדם
מה שכתבת פה זה לא דעות לגיטימיות
אם הוא שונא שחורים, רוסים, גזען לכל העדות והומופוב אז הוא לא בן אדם טוב ולא מדהים ואין לו שום לב טוב
אם הייתי אומרת לך שהדעה שלי זה שצריך לרצוח את כל הנשים ולהשאיר רק גברים היית אומרת טוב זאת דעה לגיטימית העיקר הבן אדם? לא
זה אותו דבר
מאמין/לא מאמין באלוהים
שומר/לא שומר מצוות
דעות פוליטיות
טעם אישי
כל דעה שלא פוגעת בבני אדם
מה שכתבת פה זה לא דעות לגיטימיות
אם הוא שונא שחורים, רוסים, גזען לכל העדות והומופוב אז הוא לא בן אדם טוב ולא מדהים ואין לו שום לב טוב
אם הייתי אומרת לך שהדעה שלי זה שצריך לרצוח את כל הנשים ולהשאיר רק גברים היית אומרת טוב זאת דעה לגיטימית העיקר הבן אדם? לא
זה אותו דבר
אנונימית
ממש מעורר השראה מה אני אגיד
שואל השאלה:
אבל הוא לא בן אדם שעכשיו הוא יבוא למישהו שהוא הומו או למישהי שהיא לסבית והוא יגיד לה בפנים מה הוא חושב.
הוא מכבד כל בן אדם ובן אדם פשוט זה הדעות שלו ויש לו אופי ואישיות מהממת והוא לא שונא כל מה שאני הוא פשוט חושב אחרת והוא בן אדם טוב בסופו של דבר. הוא שומר את הדעות שלו לעצמו ולא מתפרץ ככה ואומר אותם בפומבי. כי הוא יודע שצריך לכבד. ידוע שהדעות שלו זה דבר ממש לא לגיטימי וממש לא מתקבל אבל כל עוד לא מתנהג מגעיל לאנשים כאלה וככה מתפרץ עם הדעות שלו במופבי הכל בסדר הוא שומר לעצמו ואנחנו צוחקים על זה לפעמים והכל בסדר. ואני גם צוחקת על עצמי ואני גם לא כל כך מתה על רוסים שאני בעצמי כזאת וזה בסדר גמור לדעתי
אבל הוא לא בן אדם שעכשיו הוא יבוא למישהו שהוא הומו או למישהי שהיא לסבית והוא יגיד לה בפנים מה הוא חושב.
הוא מכבד כל בן אדם ובן אדם פשוט זה הדעות שלו ויש לו אופי ואישיות מהממת והוא לא שונא כל מה שאני הוא פשוט חושב אחרת והוא בן אדם טוב בסופו של דבר. הוא שומר את הדעות שלו לעצמו ולא מתפרץ ככה ואומר אותם בפומבי. כי הוא יודע שצריך לכבד. ידוע שהדעות שלו זה דבר ממש לא לגיטימי וממש לא מתקבל אבל כל עוד לא מתנהג מגעיל לאנשים כאלה וככה מתפרץ עם הדעות שלו במופבי הכל בסדר הוא שומר לעצמו ואנחנו צוחקים על זה לפעמים והכל בסדר. ואני גם צוחקת על עצמי ואני גם לא כל כך מתה על רוסים שאני בעצמי כזאת וזה בסדר גמור לדעתי
אנונימית
^חד משמעית הוא בנאדם טוב, אסור לשלול אחד כזה, אך זה כן טיפה מוריד שהוא שונא עדות שלמות בכלל גזע אתני.
אנונימי
שואל השאלה:
^^^
תשמע היו לי המון וויכוחים איתו והמון ריבים איתו שיצאתי בעצבים ובוכה שהוא חושב ככה ועם הזמן הבנתי שאי אפשר לשנות דעות של בן אדם וככה הוא חושב
ופשוט הגענו להסכמה שאנחנו לא מתווכחים יותר על הדעות שלנו כי זה באמת לא מוביל לשום מקום. ויש לנו המון במשותף ואני מאוד נהנת איתו והוא בן אדם נורא מצחיק ומדהים ומוכשר ואין לב טוב כמו שלו. נכון שהדעות שלו מורידות אבל שוב, אין לי מה לעשות לגבי זה
מעבר לדעות שלו הוא פשוט בן אדם מדהים הדעות שלו ממש לא קובעות את האופי שלו בשום צורה. וחוץ מזה אם הוא היה כל כך קיצוני לגבי הדעות שלו ולא מכבד ולא מתפשר הוא לעולם לא היה מסכים לצאת איתי
הוא אוהב אותי כמו שאני ומקבל אותי כמו שאני. זה לא משנה לו שאני צמחונית והוא מת על בשר ולדעתו צמחונות זה מיותר הוא לא נכנס לי לצלחת בשום צורה ולא מתערב לי לעולם וגם אני לא אותו דבר למרות שכואב לי על החיות וזה מגעיל אותי בשר אין מה לעשות.
הוא לא מקבל את הקהילה הגאה ואני לא סטרייטית והוא בסדר עם זה. כי המשיכה שלי לבנות גם זה לא משהו שנכנס לנו בזוגיות זה פשוט משהו אישי שלי והוא מבין את זה ומקבל את זה.
ושאר הדעות שלו הוא יודע שאני לא מסכימה עם זה אבל הוא כן נורא מכבד אנשים כאלה ולא אומר מה הדעות שלו עליהם בפניהם כי הוא יודע שזה לא בסדר והכל טוב
^^^
תשמע היו לי המון וויכוחים איתו והמון ריבים איתו שיצאתי בעצבים ובוכה שהוא חושב ככה ועם הזמן הבנתי שאי אפשר לשנות דעות של בן אדם וככה הוא חושב
ופשוט הגענו להסכמה שאנחנו לא מתווכחים יותר על הדעות שלנו כי זה באמת לא מוביל לשום מקום. ויש לנו המון במשותף ואני מאוד נהנת איתו והוא בן אדם נורא מצחיק ומדהים ומוכשר ואין לב טוב כמו שלו. נכון שהדעות שלו מורידות אבל שוב, אין לי מה לעשות לגבי זה
מעבר לדעות שלו הוא פשוט בן אדם מדהים הדעות שלו ממש לא קובעות את האופי שלו בשום צורה. וחוץ מזה אם הוא היה כל כך קיצוני לגבי הדעות שלו ולא מכבד ולא מתפשר הוא לעולם לא היה מסכים לצאת איתי
הוא אוהב אותי כמו שאני ומקבל אותי כמו שאני. זה לא משנה לו שאני צמחונית והוא מת על בשר ולדעתו צמחונות זה מיותר הוא לא נכנס לי לצלחת בשום צורה ולא מתערב לי לעולם וגם אני לא אותו דבר למרות שכואב לי על החיות וזה מגעיל אותי בשר אין מה לעשות.
הוא לא מקבל את הקהילה הגאה ואני לא סטרייטית והוא בסדר עם זה. כי המשיכה שלי לבנות גם זה לא משהו שנכנס לנו בזוגיות זה פשוט משהו אישי שלי והוא מבין את זה ומקבל את זה.
ושאר הדעות שלו הוא יודע שאני לא מסכימה עם זה אבל הוא כן נורא מכבד אנשים כאלה ולא אומר מה הדעות שלו עליהם בפניהם כי הוא יודע שזה לא בסדר והכל טוב
אנונימית
^אחותי הכי חשוב שהוא בנאדם טוב ואת נהנית איתו, שכל אחד ישאר עם דעותיו.
כמו שאומרים .. איש איש באמונתו יחיה,
אבל הבנות הצבועות שמתנגדות להיות עם אחד כזה שזה כל הבנות שרשמו פה "לא".. הן צבועות!
הן מצד אחד מאמינות שכל אחד יחיה איך שבאלו אבל מצד שני הן דוחות את האדם שחי איך שבאלו כאשר אותו האדם מתנגד לדברים שלא נעימים עבורו, מגעילים ודוחים עבורו ואף דברים שפוגעים בבטחון האישי שלו ועלולים לסכן אותו, אז אותו הן לא מוכנות לקבל בגלל אמונותיו אלו, בעיניהן זה לא לגיטימי, אך בעיניהן כן לגיטימי זה אדם שחי נגד הטבע שאלוקים ברא. לא רק שזה לגיטימי בעיניהן , הן גם מקדמות את התופעה הזו.
כמה צביעות!
(אני לא הומופוב, שכל אחד יחיה איך שהוא רוצה , אבל אני נגד לקדם תופעה הזאת, כלומר אם להומואים מותר לחיות לפי הנטיות שלהם בגלל שככה הם החליטו כי מגעיל אותם משהו מסויים ומושך אותם משהו אחר, באותה מידה גם מותר להומופובים להתנגד להומואים כי גם אותם מגעיל ודוחה משהו מסויים ומושך אותם משהו מסויים כאשר רק אצלם הדעות הן הפוכות, אבל בגלל שיש לכל אחד את החופש לחיות באמונתו אז שכל אחד יחיה באמונתו שלו שאפאחד לא יפריע לא להומואים ולא להומופובים , כי כמו שיש דברים שמגעילים את ההומואים, באותה מידה יש גם דברים שמגעילים את ההומופובים, גם להם וגם להם יש רגשות וצריך לכבד את כולם)
כמו שאומרים .. איש איש באמונתו יחיה,
אבל הבנות הצבועות שמתנגדות להיות עם אחד כזה שזה כל הבנות שרשמו פה "לא".. הן צבועות!
הן מצד אחד מאמינות שכל אחד יחיה איך שבאלו אבל מצד שני הן דוחות את האדם שחי איך שבאלו כאשר אותו האדם מתנגד לדברים שלא נעימים עבורו, מגעילים ודוחים עבורו ואף דברים שפוגעים בבטחון האישי שלו ועלולים לסכן אותו, אז אותו הן לא מוכנות לקבל בגלל אמונותיו אלו, בעיניהן זה לא לגיטימי, אך בעיניהן כן לגיטימי זה אדם שחי נגד הטבע שאלוקים ברא. לא רק שזה לגיטימי בעיניהן , הן גם מקדמות את התופעה הזו.
כמה צביעות!
(אני לא הומופוב, שכל אחד יחיה איך שהוא רוצה , אבל אני נגד לקדם תופעה הזאת, כלומר אם להומואים מותר לחיות לפי הנטיות שלהם בגלל שככה הם החליטו כי מגעיל אותם משהו מסויים ומושך אותם משהו אחר, באותה מידה גם מותר להומופובים להתנגד להומואים כי גם אותם מגעיל ודוחה משהו מסויים ומושך אותם משהו מסויים כאשר רק אצלם הדעות הן הפוכות, אבל בגלל שיש לכל אחד את החופש לחיות באמונתו אז שכל אחד יחיה באמונתו שלו שאפאחד לא יפריע לא להומואים ולא להומופובים , כי כמו שיש דברים שמגעילים את ההומואים, באותה מידה יש גם דברים שמגעילים את ההומופובים, גם להם וגם להם יש רגשות וצריך לכבד את כולם)
אנונימי
ממש לא
שואל השאלה:
^^^
אני גם בעצמי רוסיה ואני לא מתה על רוסים. אני חושבת שהם אנשים קרים ויש להם אופי קשה ואומרת את זה בתור מישהי שמכירה את זה מקרוב.
^^^
אני גם בעצמי רוסיה ואני לא מתה על רוסים. אני חושבת שהם אנשים קרים ויש להם אופי קשה ואומרת את זה בתור מישהי שמכירה את זה מקרוב.
אנונימית
^^^ במילה אחת אותן בנות שרשמו "לא" ושלא מוכנות לקבל אחד כמוהו הן "צבועות".
אנונימי
שואל השאלה:
^^^נכון. צריך לקבל כל בן אדם לא משנה מה הדעות שלו.
בסופו של דבר יש את האישיות של הבן אדם. נכון שדעות זה חלק מאישיות אבל ככה זה.
וזה מגעיל אותו הומואים ובתור גבר שהוא סטרייט אפשר להבין את זה.
זה כמו שיש בנות שנגעלות להיות עם בנות
^^^נכון. צריך לקבל כל בן אדם לא משנה מה הדעות שלו.
בסופו של דבר יש את האישיות של הבן אדם. נכון שדעות זה חלק מאישיות אבל ככה זה.
וזה מגעיל אותו הומואים ובתור גבר שהוא סטרייט אפשר להבין את זה.
זה כמו שיש בנות שנגעלות להיות עם בנות
אנונימית
^^^נכון, יש ויש , אבל לרוב הדוברי רוסית פה והרוסים פה בארץ ספציפית הם אנשים שאני לא מתחבר אליהם כאל בנאדם למרות שאני בעצמי רוסי.
אני אוהב רוסים יותר מרוסיה ומאוקראינה כי שם יש הרבה רוסים אנשים טובים, אבל גם שם לא חסר בכלל כאלה כמו כאן בארץ. וכאחד שחי פה בארץ לצערי החלק של אותם הלא טובים שמתוכם אני חושב שהם הרוב. מאוד הרבה מהם מקללים ואוהבים לריב מכות, אגב גם אצלם יש הרבה שהם גזעניים .
אני אוהב רוסים יותר מרוסיה ומאוקראינה כי שם יש הרבה רוסים אנשים טובים, אבל גם שם לא חסר בכלל כאלה כמו כאן בארץ. וכאחד שחי פה בארץ לצערי החלק של אותם הלא טובים שמתוכם אני חושב שהם הרוב. מאוד הרבה מהם מקללים ואוהבים לריב מכות, אגב גם אצלם יש הרבה שהם גזעניים .
אנונימי
שואל השאלה:
^^^
צודק
^^^
צודק
אנונימית
הומופוב זה לא בהכרח דבר רע.
אתם יודעים שיש הומואים שמטרידים ואף אונסים או מנסים לאנוס גברים אחרים?
לכן לא אכפת כי זה לא קשור אליכן.. אבל לנו בתור גברים נורמאלים שנמשכים לנשים חוץ מזה שזה לא נורמאלי זה גם מקדם פשעים נגדנו , כי כאשר יש את האנשים האלה יותר אנחנו פחות בטוחים להסתובב ברחוב.
ולכן זה לא משנה מה אתם חושבים על הומופובים כל עוד זה לא מסכן אתכן אך כן מסכן אותנו. לנו לא אכפת מה אתם חושבים על הומופובים
אתם יודעים שיש הומואים שמטרידים ואף אונסים או מנסים לאנוס גברים אחרים?
לכן לא אכפת כי זה לא קשור אליכן.. אבל לנו בתור גברים נורמאלים שנמשכים לנשים חוץ מזה שזה לא נורמאלי זה גם מקדם פשעים נגדנו , כי כאשר יש את האנשים האלה יותר אנחנו פחות בטוחים להסתובב ברחוב.
ולכן זה לא משנה מה אתם חושבים על הומופובים כל עוד זה לא מסכן אתכן אך כן מסכן אותנו. לנו לא אכפת מה אתם חושבים על הומופובים
אנונימי
שואל השאלה:
^^^
נכון אתה צודק.
אני חושבת שפשוט הבנות שפה שמגיבות שלא ושהוא מגעיל וככה וככה פשוט לא מבינות שיש אנשים עם דעות כאלה בעולם ואין מה לעשות.
הוא ההפך מלהיות מגעיל הוא הכי רגיש עם לב ענק שאני חד משמעית זכיתי וכל אחת הייתה רוצה גבר כמוהו באמת אני אומרת
הוא נותן לי את כל הספייס שאני צרירה והוא מכבד אותי ומקבל אותי. ואני הכרתי אותו לעומק לפני ששמעתי את הדעות שלו וזה לא שינה לי שום דבר באהבה שלי כלפיו. אני מתה עליו והוא מדהים ואנשים ישר שופטים בגלל שהם שמעו את הדעות שלו אבל אם הם היו מכירים אותו לעומק כמו שאני מכירה הם היו מבינים שהאישיות שלו והדעות שלו זה כמו שני הפכים גמורים.
והרבה אנשים אוהבים אותו והרבה אנשים מתחברים אליו ויש לו אישיות כובשת והוא פשוט בן אדם שאי אפשר לא להתאהב בו. ואלו הן הדעות שלו ואני חיה עם זה בסדר גמור והולכת לישון עם זה בלילה יופי. זה כמו שיש זוגות שהגבר חרידי ממש והאישה חילונית ואוכלת לא כשר ולא שומרת כלום. (אגב יש מלא סיפורים כאלה) או כמו בנות שיוצאות עם ערבי (שאני אישית לא תומכת אבל שיעשו מה שהן רוצות) או כמו שיש יהודיות שיוצאות עם נוצרים או מוסלמים או בודהיסטים או ווטאבר
וזה אמונות מנוגדות לגמרי.
אז הוא מאמין בדרך מחשבה כזאת ואני מאמינה בדרך מחשבה אחרת וזה בסדר גמור אבל עצם זה שאלו הדעות שלו הופכות אותו לבן אדם מגעיל? חד משמעית לא.
אז נכון הדעות שלו לא מקובלות בחברה של היום ואי אפשר לתת להן מקום לגיטימי זה נכון אבל ככה הוא חושב וזהו וכמו שהוא מקבל אותי אני מקבלת אותו ככה. למרות שאני לא מסכימה עם רוב הדעות שלו ואני חושבת שהוא ממש מגזים לפעמים בדעות שלו אין מה לעשות. יש לנו זוגיות טובה וזה לא משפיע עליה ויותר מכך זה גם לא משפיע על קשרים שלו עם אנשים בסביבה שלו כי הוא מכבד ושומר לעצמו הוא יודע שהוא כזה והוא מודע לעצמו והכל בסדר. אז אני בן אדם יותר פתוח ומקבל את כולם כמו שהם והוא לא תמיד מקבל הכל וזה בסדר.
^^^
נכון אתה צודק.
אני חושבת שפשוט הבנות שפה שמגיבות שלא ושהוא מגעיל וככה וככה פשוט לא מבינות שיש אנשים עם דעות כאלה בעולם ואין מה לעשות.
הוא ההפך מלהיות מגעיל הוא הכי רגיש עם לב ענק שאני חד משמעית זכיתי וכל אחת הייתה רוצה גבר כמוהו באמת אני אומרת
הוא נותן לי את כל הספייס שאני צרירה והוא מכבד אותי ומקבל אותי. ואני הכרתי אותו לעומק לפני ששמעתי את הדעות שלו וזה לא שינה לי שום דבר באהבה שלי כלפיו. אני מתה עליו והוא מדהים ואנשים ישר שופטים בגלל שהם שמעו את הדעות שלו אבל אם הם היו מכירים אותו לעומק כמו שאני מכירה הם היו מבינים שהאישיות שלו והדעות שלו זה כמו שני הפכים גמורים.
והרבה אנשים אוהבים אותו והרבה אנשים מתחברים אליו ויש לו אישיות כובשת והוא פשוט בן אדם שאי אפשר לא להתאהב בו. ואלו הן הדעות שלו ואני חיה עם זה בסדר גמור והולכת לישון עם זה בלילה יופי. זה כמו שיש זוגות שהגבר חרידי ממש והאישה חילונית ואוכלת לא כשר ולא שומרת כלום. (אגב יש מלא סיפורים כאלה) או כמו בנות שיוצאות עם ערבי (שאני אישית לא תומכת אבל שיעשו מה שהן רוצות) או כמו שיש יהודיות שיוצאות עם נוצרים או מוסלמים או בודהיסטים או ווטאבר
וזה אמונות מנוגדות לגמרי.
אז הוא מאמין בדרך מחשבה כזאת ואני מאמינה בדרך מחשבה אחרת וזה בסדר גמור אבל עצם זה שאלו הדעות שלו הופכות אותו לבן אדם מגעיל? חד משמעית לא.
אז נכון הדעות שלו לא מקובלות בחברה של היום ואי אפשר לתת להן מקום לגיטימי זה נכון אבל ככה הוא חושב וזהו וכמו שהוא מקבל אותי אני מקבלת אותו ככה. למרות שאני לא מסכימה עם רוב הדעות שלו ואני חושבת שהוא ממש מגזים לפעמים בדעות שלו אין מה לעשות. יש לנו זוגיות טובה וזה לא משפיע עליה ויותר מכך זה גם לא משפיע על קשרים שלו עם אנשים בסביבה שלו כי הוא מכבד ושומר לעצמו הוא יודע שהוא כזה והוא מודע לעצמו והכל בסדר. אז אני בן אדם יותר פתוח ומקבל את כולם כמו שהם והוא לא תמיד מקבל הכל וזה בסדר.
אנונימית
אני לא שנוא אנשים בגלל גזע לרוב. אך יש אנשים שלרוב מגזע מסויים הם פשוט אנשים רעים ולכן אני שונא את הגזע המסויים שאנשים מגיעים ממנו אבל כמובן שתמיד יש את הכלל ויש את היוצא מהכלל בכל מקום ולכן לא ניתן להכליל את כולם עד הסוף, אבל בכללי אני מבין אותו. חח למרות שפחות אוהב את זה שהוא שונא רוסים כי אני רוסי, אבל גם אני לא חושב שיש הרבה רוסים ממש נחמדים , כאן בארץ יש הרבה דוברי רוסית לצערי הרב אנשים אלימים מאוד ואנשים מאוד גסים ולכן אני אישית בתור רוסי כאן בארץ לא מתחבר כל כך לדוברי רוסית כאן בארץ , וזה למרות שיש לי גם לא מעט חברים כאן בארץ שהם רוסית ואני בעצמי רוסי, אבל מהעובדת לא ניתן לברוח שיש פה מאוד הרבה דוברי רוסית אנשים מאוד אלימים וגסי רוח.
אנונימי
באותו הנושא: