13 תשובות
לא
זה נחשב שיש לך גבולות בריאים
זה נחשב שיש לך גבולות בריאים
לא את פשוט רוצה להרגיש שמכבדים אותך
אם הם מבינים שלא יצפו שירצו לשמור איתם
על קשר חח
אם הם מבינים שלא יצפו שירצו לשמור איתם
על קשר חח
שואל השאלה:
אבל אני מנתקת קשר ממש מהר בגלל זה והבנתי שזה די נורמלי לסנן ככה במשך שעות
אבל אני מנתקת קשר ממש מהר בגלל זה והבנתי שזה די נורמלי לסנן ככה במשך שעות
אנונימית
לא, זה לא נורמלי לסנן, וטוב שיש לך גבולות ברורים ובריאים
שואל השאלה:
אבל אנשים אחרים סיננו אותי הרבה וגם בכלל לא יוצרים איתי קשר
אבל אנשים אחרים סיננו אותי הרבה וגם בכלל לא יוצרים איתי קשר
אנונימית
וזה לא טוב שהם עושים את זה. אני גם כמוך, בן אדם מסנן זה לא נעים
שואל השאלה:
אבל אם אתה עונה ישר מזלזלים בך :(
אבל אם אתה עונה ישר מזלזלים בך :(
אנונימית
לא אמרתי שצריך לענות ישר. ולידיעתך, מי שמזלזל בך על זה מזלזל בך גם על עוד דברים. וזה נורמלי לא לענות ישר, אבל אם עוברות כמה שעות, ואת רואה שהוא קרא את ההודעה, אז זה סינון, וזה דבר מגעיל
שואל השאלה:
אז אני עונה ישר.
אז אני עונה ישר.
אנונימית
את לא חייבת, אם את לא קראת את ההודעה או שאין לך כוח להתעסק איתה, אל תפתחי אותה בכלל, את לא חייבת להיות הכלבה שלהם ולענות ישר. את בוגרת, את מלכה של עצמך
שואל השאלה:
אוקיי אני אעשה את זה
אוקיי אני אעשה את זה
אנונימית
אז תקפידי להתחיל לסנן, להתעלם מהודעות, תשימי לך בראש שאת מלכה ואת עושה מה שבא לך ולא מעניין אותך אף אחד
שואל השאלה:
זאת הבעיה שאני כן עונה ישר וזה מוריד ממני.
זאת הבעיה שאני כן עונה ישר וזה מוריד ממני.
אנונימית