18 תשובות
כן למה לא
זה פשוט תלוי איך נפרדים
זה פשוט תלוי איך נפרדים
תלוי איזו
אין לי אקס אבל אם היה לי זה תלוי איך נגמר
לא
קודם שיהיה אחת ואז נחשוב על זה
תלוי איך נפרדנו. אם בטוב אז כן, הייתי אומרת שלום, ואם ברע, אז לא
תלוי איזה מהן
@מתן פרץ no ex no mistake
שואל השאלה:
לכל מי שאומר תלוי איך נגמר אני מדבר על האקס הנוכחי שיש לכם כרגע, אם יש
לכל מי שאומר תלוי איך נגמר אני מדבר על האקס הנוכחי שיש לכם כרגע, אם יש
אנונימי
^^ככה זה שאתה סטנדאפיסט כולן חושקות בך
^^מה זה אקס נוכחי שיש לכם כרגע אתה יודע מה זה אקס?
שואל השאלה:
אקס נוכחי הכוונה הבן זוג האחרון שהיה
אקס נוכחי הכוונה הבן זוג האחרון שהיה
אנונימי
נו אז מה הבעיה ב"תלוי איך נגמר"?
שואל השאלה:
עזוב עזוב לא משנה חחח
עזוב עזוב לא משנה חחח
אנונימי
חחח הכל טוב מבין עכשיו מה התכוונת אבל אני חושב שזה אמור להיות ברור שמי שענה את זה הכניס את באופציות אם הוא לא פירט על זה במיוחד.
לרובם לא, לא חושבת שזה רלוונטי...
קודם כל אני צריך בכלל להיזכר איך היא נראת בשביל שאני אדע להגיד לה שלום.
באותו הנושא: