63 תשובות
אל תשאלי את השאלה הזו בסטיפס, זה דבר ראשון.
אוי לא
לפעול רק מתוך אהבה עצמית
לא מתוך לרצות אותם
לפעול רק מתוך אהבה עצמית
לא מתוך לרצות אותם
אל תהיי פרחה
פשוט תתחילי
שואל השאלה:
לא כדאי לרדוף אחריכם ולהיות מסכנה
פשוט לעשות רושם כאילו
לא כדאי לרדוף אחריכם ולהיות מסכנה
פשוט לעשות רושם כאילו
אנונימית
להגיד שאת לא רואה האח הגדול, אוהבת בעלי חיים ולא מאמינה לפוליטקאי משום צד וזהו קניתי
מהזה להדליק אותי מה אני רובוט
חחח תיקנתי
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
אין כזה דבר שאפשר לעשות מי שבאמת ירצה אותך ירצה את האמיתיות שלך לא להיות פרחה כדי לגרום לבנים לרצות אותך זה לא משהו אמיתי
להיות מי שאת, להיות אמיתית, לא לזייף את עצמך בשביל אף אחד או אחת לא בשביל סטטוסים לא בשביל כלום, אם בן אדם מקבל אותך ואוהב אותך עם כל היתרונות וחסרונות שלך, את זכית, ודרך אגב אם את רוצה לשפר את עצמך כדי להיות יותר impressed או לפחות להרגיש ככה, תראי אילו תכונות חיצוניות את רוצה לשפר בשבילך עצמך (כמובן לא להגזים בעיקר באיפור כן...), זה גם יכול לתת חיזוק בזה שמישהו יכול לראות אותך בבונוסים, ככל שאת נשארת את ואת משפרת את התכונות משל עצמך, ככה את תראי מי ימשך עלייך, בסוף זה לא משנה כמה ימשכו עלייך, בסוף מה שמשנה זה מי רואה אותך
תהיי הבת זוג שלי
תני מחמאה
חיוך
להיות נחמדה
חיוך
להיות נחמדה
תראי שאת מעוניינת ותוסיפי גם מגע עדין וגם הכי חשוב תהיי נחמדה
על מה קיבלתי מינוס שתי נקודות באמת
כולה אמרתי "תהיי הבת זוג שלי" כי וואלה רק הבת זוג שלי מושכת אותי וכל שאר הבנות באמת לא נראות כאלה וואו לעומתה
כולה אמרתי "תהיי הבת זוג שלי" כי וואלה רק הבת זוג שלי מושכת אותי וכל שאר הבנות באמת לא נראות כאלה וואו לעומתה
למה אתה נעלב ככ ממינוסים באתר אינטרנט אנונימי.
אצל כל אחד זה שונה. אבל תהיי עצמך(מדברת בתור בת)
לקדם את עצמך ולהיות שווה יותר כבן אדם ולא לנסות להרשים אותנו .
להיות עסוקה כול יום בלקדם את עצמך כבן אדם ולכבוש את היעדים שלך
אין דבר יותר מושך מבחורה שהגשימה את עצמה
ועושה מה שהיא אוהבת ומה שהיה מאמינה שטוב
להיות עסוקה כול יום בלקדם את עצמך כבן אדם ולכבוש את היעדים שלך
אין דבר יותר מושך מבחורה שהגשימה את עצמה
ועושה מה שהיא אוהבת ומה שהיה מאמינה שטוב
להכנס מהאנונימית
תגידי לו הוא מוצא חן באינייך ותראי מה הולך
אנונימי
מה עשית ולא הלך ?
בנים אוהבים בנות סקסיות
אנונימי
תתחילי איתנו ואנחנו שלך
אנונימי
חד משמעית
אנונימי
השאלה כשלעצמה כבר ממש לא טובה, ואני אסביר:
את מורידה מעצמך בשאלה הזאת ואת נשמעת נואשת.
תכבדי את עצמך, תראי שזה יבוא לבד.
את מורידה מעצמך בשאלה הזאת ואת נשמעת נואשת.
תכבדי את עצמך, תראי שזה יבוא לבד.
אנונימי
תגידי שאת רוצה סטוץ זה יעבוד חדמש (לצערי הרב)
זה הדרך להשיג גברים פח שרק יחפשו לנצל אותך^
יש סגנון אישיות וסגנון מראה שמי שתהיה בהם יש הרבה יותר סיכוי שאמשיך אליה.
מבחינת איזה מעשה אז
1- להראות עניין, זה הדבר הכי משמעותי, אם את מישהי שאני יכול להמשך אליה הדבר הכי מדליק שתוכלי לעשות (מבחינתי) זה להראות עניין בי.
2- להראות חברות (לא רק כלפי) זה שאני יראה שאת בנאדם נחמד זה יגדיל את הזיהוי שזה אופי שמתאים לי - אם אני יראה שאת מתאימה לי כחברה אז זה מסמן עוד וי על מה שאני צריך ואז זה משחרר אותי להמשך כי הסיכוי שזה יתאים לי גבוה יותר
3- להראות אינטליגנציה, גם כללית ובעיקר של יכולת חשיבה לוגית, זה עוד וי שאני מסמן.
4- להתלבש מושך באופן שמדגיש את היופי הטבעי (ולא איפור מוגזם או עקבים) אבל לא חשוף באופן מוגזם- אם זה נראה כפיתוי מכוון לפני שיש קשר זה רק ידחה.
(אפשר גם סיטואציות טבעיות כמו ים ששם זה לא יראה מוגזם)
כל הנ"ל זה על איך להדגיש את הקיים, בשביל שארצה להיות עם מישהי בזוגיות הקיים צריך להיות, ואפשר לטפח גם אופי וגם יופי (לא בצורה הרמטית אבל בצורה משמעותית)
(מה שאני צריך בבת זוג
1- באופי זה אינטלגציה בדגש על חשיבה לוגית ושתיהיה חבר נאמן ושותף נאמן, ושתהייה אדם שהייתי רוצה גם לבלות איתו כחבר (גם ללא הרומנטיקה) וגם לדבר איתו על נושאים שונים שדורשים מחשבה וגם להיות איתו שותף.
2- ביופי אין טייפ אחד אבל שתיהיה עם פנים די יפות ומבחינת מבנה גוף די רזה ונשית )
מבחינת איזה מעשה אז
1- להראות עניין, זה הדבר הכי משמעותי, אם את מישהי שאני יכול להמשך אליה הדבר הכי מדליק שתוכלי לעשות (מבחינתי) זה להראות עניין בי.
2- להראות חברות (לא רק כלפי) זה שאני יראה שאת בנאדם נחמד זה יגדיל את הזיהוי שזה אופי שמתאים לי - אם אני יראה שאת מתאימה לי כחברה אז זה מסמן עוד וי על מה שאני צריך ואז זה משחרר אותי להמשך כי הסיכוי שזה יתאים לי גבוה יותר
3- להראות אינטליגנציה, גם כללית ובעיקר של יכולת חשיבה לוגית, זה עוד וי שאני מסמן.
4- להתלבש מושך באופן שמדגיש את היופי הטבעי (ולא איפור מוגזם או עקבים) אבל לא חשוף באופן מוגזם- אם זה נראה כפיתוי מכוון לפני שיש קשר זה רק ידחה.
(אפשר גם סיטואציות טבעיות כמו ים ששם זה לא יראה מוגזם)
כל הנ"ל זה על איך להדגיש את הקיים, בשביל שארצה להיות עם מישהי בזוגיות הקיים צריך להיות, ואפשר לטפח גם אופי וגם יופי (לא בצורה הרמטית אבל בצורה משמעותית)
(מה שאני צריך בבת זוג
1- באופי זה אינטלגציה בדגש על חשיבה לוגית ושתיהיה חבר נאמן ושותף נאמן, ושתהייה אדם שהייתי רוצה גם לבלות איתו כחבר (גם ללא הרומנטיקה) וגם לדבר איתו על נושאים שונים שדורשים מחשבה וגם להיות איתו שותף.
2- ביופי אין טייפ אחד אבל שתיהיה עם פנים די יפות ומבחינת מבנה גוף די רזה ונשית )
לא לקלל.
תקני לו מקדונלד'ס
אנונימי
דבר ראשון להגיע לפרטי ולהתחיל לדבר תנסי לדבר לדעת מה שיושב לבנדם בלב ככה לא יותר מזה
תאמרי שלום
לעשות עיניים כזה מבט
אנונימי
תהיי אמפתית ואכפתית
תתלבשי צנוע
בואי נתחיל ב...
תכיני לנו אוכל
תכיני לנו אוכל
אנונימי
תכתבי לי בצאט
תלוי בת כמה את אם את באיזור 14-17 תהיי צ'אחלה (;
שואל השאלה:
עם אני בגיל הזה אבל בקטע של בני 18 ומעלה?
עם אני בגיל הזה אבל בקטע של בני 18 ומעלה?
אנונימית
באיזה זה בגיל הזה בדיוק?
אנונימי
אם את רוצה לגרום לגבר להידלק עלייך זה אומר שאת צריכה להשקיע לפני הכל במראה שלך.
להתלבש יפה, לשים על עצמך בושם טוב, לחייך לעברנו , לבהות בנו לפעמים, לדבר איתנו.
להתלבש יפה, לשים על עצמך בושם טוב, לחייך לעברנו , לבהות בנו לפעמים, לדבר איתנו.
אנונימי
אבל הקטע הוא שזה לא הכל תלוי רק במראה, המראה זה בהחלט הדבר המכריע, אבל כל אחד לפי האופי שלו מתחבר בהתאם לבחורה שנראת מתאימה לו באופי או באופי שהוא אוהב.
כלומר לדוגמא חוץ מהמראה היפה שאת תשקיעי בעצמך אני לדוגמא יתחבר יותר אלייך ויותר ידלק עלייך במידה ואני יראה שאת בחוקה שקטה, עדינה, רגישה, ויחסית ביישנית וצנועה (צנועה לא בקטע של לבוש או דת, צנועה בקטע של התנהגות)
כלומר לדוגמא חוץ מהמראה היפה שאת תשקיעי בעצמך אני לדוגמא יתחבר יותר אלייך ויותר ידלק עלייך במידה ואני יראה שאת בחוקה שקטה, עדינה, רגישה, ויחסית ביישנית וצנועה (צנועה לא בקטע של לבוש או דת, צנועה בקטע של התנהגות)
אנונימי
בתכלס פשוט להחמיא
אנונימי
תכתבי לי בפרטי ואספר לך את הדרך הסודית
חח לפי איך שזה נראה את לא צריכה להדליק על עצמך אפאחד, הבנים פה בעצמם תוקפים וכבר כנראה נדלקו עלייך.
אנונימי
עם אש
כשאת רודפת את מסכנה וכשאנחנו רודפים אנחנו לא? איפה ההגיון בזה?
אם את רוצה מישהו פשוט תתחילי איתו.
אם את רוצה מישהו פשוט תתחילי איתו.
להתאהב, זה בא מסטייל/וויב טוב
עדיף לך שיאהבו אותך, ועדיף לך כמו שאת!
בלי לשנות כלום.
ורק לגרום לזה שיכירו אותך, כמו שאת, ויאהבו אותך כמו שאת.
פשוט לא להיות סגורה, לדבר עם אנשים, ולהראות מי את!
עדיף לך שיאהבו אותך, ועדיף לך כמו שאת!
בלי לשנות כלום.
ורק לגרום לזה שיכירו אותך, כמו שאת, ויאהבו אותך כמו שאת.
פשוט לא להיות סגורה, לדבר עם אנשים, ולהראות מי את!
הדבר הכי חשוב זה אל תתנהגי כמו כלבה בנות חושבות שזה גורם לנו לרצות אותם שזה עלאק קשה להשגה שאתם מתנהגות שככה אבל כל כך לא יש לי איזה ילדה מהכיתה שהייתי מאוהב בה והיא התחילה להתנהג אליי חרא בשביל צומי חתכתי אותה תוך שנייה תהיו נחמדות
שאת בחורה של בית
עומק
חכמה
לא מושפעת
קצת חנונית
ערכים
כבוד
אינטליגנציה רגשית
תקשורת טובה
ולטעמי במראה
עומק
חכמה
לא מושפעת
קצת חנונית
ערכים
כבוד
אינטליגנציה רגשית
תקשורת טובה
ולטעמי במראה
צניעות, הלך רוח
אם את רוצה להדליק גבר או שתתשפילי אותו ותאמרי לו שפיפא זה זבל וכדורגל זה לא כיף
האפשרות השנייה הלדליק גבר זה לבוא אליו עם בקיני וקונדום
האפשרות השנייה הלדליק גבר זה לבוא אליו עם בקיני וקונדום
אנונימי
^ זאת לא דרך להדליק גבר, אלא להדליק זון
לא לשמור על מרחב אישי
במבט, תקשיבי ברגע שתשלטי בזה וואי הרבה יותר קל לי
אנונימית
למחוק סטיפס
בואי לפרטי אם את רצינית ולא צינית
פלרטוטים.
להתחנן לגבר שאת רוצה אהבה
אנונימי
אחחח נשים
איזה שפה שונה אתן מדברות מאיתנו
פשוט תהי את, זה הכי קיטצ' והכי נכון
איזה שפה שונה אתן מדברות מאיתנו
פשוט תהי את, זה הכי קיטצ' והכי נכון
אה ותתני מחמאות וואו בחורה שנותנת מחמאות זה ישר לחתונה
לבוש מחמיא, רגועה, מטופחת
עדינות, נימוסים, צניעות במעשים ובעיקר בלבוש.
באותו הנושא: