3 תשובות
הכל בסדר
תחרשי מהיום ואת תעברי אני למדתי יום לפני בערך ועברתי
זה היה בדיוק המצב שלי הייתי בטלפון כל השיעורים האלה ולמדתי חמישה ימים לתיאוריה ועברתי
אני גם מחפשת דרך להתעודד טופז