4 תשובות
זה חומר די רעיל לנשימה
אבל לפי מה שהבנתי זה היה בצחוק ולא רציני
אבל לפי מה שהבנתי זה היה בצחוק ולא רציני
זה נראלי יכול לעשות סחרחורת כזה וכאבי ראש ולמשך זמן לעלף
אציטון זה חומר רעיל, ולא בריא לנשימה ובטח לא אם חלילה יכנס לגוף
זה מזעזע
זה מזעזע
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: