6 תשובות
כי האוזניות מוטענות ראשונות עד שמגיעות ל100 אחוז ואז הקופסא תתחיל להטען...
כי קודם האוזניות נטענות ואז הקופסה
תוציאי את האוזניות כדי שהקופסה תיטען לבד קודם
שואל השאלה:
אז להוציא את האוזניות ?
אנונימית
מה איכפת לך שהאוזניות הטענו, פשוט תתני לזה תזמן שלו
שואל השאלה:
אבל הם כבר נטענו מה ..
אנונימית
אם הם נטענו את יכולה להשאיר אותם בפנים ושהקופסא תטען t-t
אם הקופסא לא נטענת זה כבר בעיה באירפודס ואת צריכה להביא חדש או לתקן אותו או משהו
באותו הנושא: