15 תשובות
אני הייתי בהרצאה שהביאו בוגרת של התוכנית תשמעי הם אמרו שזה סך הכל אפשרי לשלב וזה פעם בשבוע במרכז שלהם אם אני זוכרת נכון
תלוי בתפיסה שלך
אם זה מעניין אותך באמת ולא רק בגלל האופציות לתעסוקה שזה מאפשר אז זה לא כזה קשה אבל אם את רוצה את זה רק בגלל היוקרה וזה לא מעניין אותך זה יכול להיות ממש נוראי
אם זה מעניין אותך באמת ולא רק בגלל האופציות לתעסוקה שזה מאפשר אז זה לא כזה קשה אבל אם את רוצה את זה רק בגלל היוקרה וזה לא מעניין אותך זה יכול להיות ממש נוראי
אנונימי
שואל השאלה:
כבר עברתי את המבחן שלהם והכל אבל אני לא יודעת אם יותר מתאים לי ממריאות או מגשימים
כבר עברתי את המבחן שלהם והכל אבל אני לא יודעת אם יותר מתאים לי ממריאות או מגשימים
אנונימית
שואל השאלה:
את האמת שאף פעם לא ניסיתי תכנות אבל כל האחים שלי ומשפחה שלי עוסקים בזה וגם אני אוהבת מתמטיקה וזה אז נשמע כמו משהו שיתאים לי, לא יודעת
את האמת שאף פעם לא ניסיתי תכנות אבל כל האחים שלי ומשפחה שלי עוסקים בזה וגם אני אוהבת מתמטיקה וזה אז נשמע כמו משהו שיתאים לי, לא יודעת
אנונימית
אני מציע שתתחילי במגשימים-סייבר ותחליטי תוך כדי אם זה מתאים לך או לא
כנראה שיהיה לך קשה בהתחלה אבל אם יש לך תפיסה לזה וזה מעניין אותך כנראה שתצליחי בכל זאת ומהר מאוד זה יהפוך לתחביב יותר משזה לימודים
אני עכשיו ביב ויש לי 2 חברים במגשימים סייבר והיה להם ממש אחלה ומעניין ועכשיו הם התקבלו לגאמא(אחד המסלולים הכי יוקרתיים באגף המודיעין בצהל) אז אני קצת מבואס שלא עשיתי את זה גם
כנראה שיהיה לך קשה בהתחלה אבל אם יש לך תפיסה לזה וזה מעניין אותך כנראה שתצליחי בכל זאת ומהר מאוד זה יהפוך לתחביב יותר משזה לימודים
אני עכשיו ביב ויש לי 2 חברים במגשימים סייבר והיה להם ממש אחלה ומעניין ועכשיו הם התקבלו לגאמא(אחד המסלולים הכי יוקרתיים באגף המודיעין בצהל) אז אני קצת מבואס שלא עשיתי את זה גם
אנונימי
שואל השאלה:
אתה נמצא במגשימים?
אתה נמצא במגשימים?
אנונימית
יש לי חברה בזה וזה גורם לה להיות ממש עמוסה וזה קשה
שואל השאלה:
אבל היא במגשימים או ממריאות כי לפי מה שהבנתי מגשימים זה פעמיים בשבוע וממריאות זה אחת
אבל היא במגשימים או ממריאות כי לפי מה שהבנתי מגשימים זה פעמיים בשבוע וממריאות זה אחת
אנונימית
מגשימים אצלי היה פעם בשבוע
הכל תלוי בלו"ז השבועי שלך
היה ממש קשה לשלב כי גם הלימודים שלי היו אינטנסיביים
הכל תלוי בלו"ז השבועי שלך
היה ממש קשה לשלב כי גם הלימודים שלי היו אינטנסיביים
אנונימית
הייתי במגשימים וזו הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים, שווה כל יום שבחרתי לא לצאת עם חברים בשביל להשקיע במקצוע המדהים הזה. כמו לנגן על כלי נגינה בהתחלה זה קשה, הצליל נשמע חרא, ואין באמת תוצאות אמיתיות. אבל אחרי כמה שנים של אימונים (והם יעברו מהר) את תדעי לנגן ברמה לאומית ותהני מכל רגע. ואז תגיעי לצבא וילמדו אותך לעשות את זה ברמה בין לאומית ותהיי מוקפת באנשים כאלו וזה בערך הדבר הכי מטורף שיש.
נ.ב
יש לי עוד בערך 6 חברים מבית הספר שלי והלכו למגשימים. הם לא נתנו הכל וקצת עשו את זה בשביל ההורים שלהם ובשביל לקבל תעודה בסוף שהם עשו את זה. הם לא התקבלו לאף יחידה טכנולוגית (אני לא חושב שהם מתחרטים על מגשימים אבל אני גם לא חושב שהם ממש שמחים על זה). אז אם אין לך את החוסן הנפשי כרגע באמת להתאהב במקצוע תתכונני. אני נתתי את כולי בגלל שהייתי גם בתקופה קשה בכללי והחלטתי לנתב את זה לשם וזה מאוד השתלם לי.
נ.ב
יש לי עוד בערך 6 חברים מבית הספר שלי והלכו למגשימים. הם לא נתנו הכל וקצת עשו את זה בשביל ההורים שלהם ובשביל לקבל תעודה בסוף שהם עשו את זה. הם לא התקבלו לאף יחידה טכנולוגית (אני לא חושב שהם מתחרטים על מגשימים אבל אני גם לא חושב שהם ממש שמחים על זה). אז אם אין לך את החוסן הנפשי כרגע באמת להתאהב במקצוע תתכונני. אני נתתי את כולי בגלל שהייתי גם בתקופה קשה בכללי והחלטתי לנתב את זה לשם וזה מאוד השתלם לי.
אנונימי
ואם יש לך בחירה בין עוד מגמה בתיכון או מגשימים הייתי בוחר במגשימים כל פעם (אפילו הייתי יורד ל4 יחל מתמטיקה בשביל מגשימים). למרות שזה לגמרי אפשרי לעשות גם 5 יחל מתמטיקה ופיזיקה והכל במקביל למגשימים... ילמדו אותך איך לנהל זמנים והכל
אנונימי
יש לי חברה במגשימים, כן זה מלא עומס, אבל מלא מלא מלא עומס
לא כזה הרבה
אנונימי
יש שבועות קשים אבל זה כיף מאוד וזה סבבה זה לא עושה עומס
שווה ממש
פותח המון דלתות ונותן ניסיון שלבני נוער אחרים בגיל שלך לא יהיה
מעבר לזה את מכירה חברים שכנראה ימשיכו איתך
פותח המון דלתות ונותן ניסיון שלבני נוער אחרים בגיל שלך לא יהיה
מעבר לזה את מכירה חברים שכנראה ימשיכו איתך
באותו הנושא: