39 תשובות
כן התרשים מלבנים, אז לכל דבר צריך להיות 2 אופציות ואז אחת היא כשל ואחת לא, ולכשל צריך להיות פתרון
תשאל את צ'אט ג'יפיטי הוא ממש טוב בזה נראלי
שואל השאלה:
את עשית את זה?
את עשית את זה?
אנונימי
התחלתי ואז וויתרתי כי מסתבר שצריך את זה לכיתה יב ואני יא
שואל השאלה:
אה פחות עוזר
אני כבר יד
אה פחות עוזר
אני כבר יד
אנונימי
אפשר בdrawio
שואל השאלה:
הכוונה איך עושים לא איפה
הכוונה איך עושים לא איפה
אנונימי
חשבת כבר מה אתה רוצה לעשות בפרויקט?
שואל השאלה:
כן אני רק לא יודע איך לעשות מה שביקשו עם התיאור ההתחלתי הזה
כן אני רק לא יודע איך לעשות מה שביקשו עם התיאור ההתחלתי הזה
אנונימי
קודם כל איזה פרויקט אתה רוצה לעשות?
שואל השאלה:
זה לא ממש משנה איזה פרויקט אני רוצה לעשות כי הכל מסתיים באותו דברס צריך לבנות סכימת מלבנים עם הרכיבים והחיישנים אבל אני לא מבין איך עושים את זה
זה לא ממש משנה איזה פרויקט אני רוצה לעשות כי הכל מסתיים באותו דברס צריך לבנות סכימת מלבנים עם הרכיבים והחיישנים אבל אני לא מבין איך עושים את זה
אנונימי
תיקח למשל בקר ארדויאנו ו3 חיישנים
חיישן אור לזהות אם יש אור או חושך ובהתאם לכך הנורות נדלקות בחדר וחיישן טמפרטורה שיציג לך את הטמפרטורה על גבי מסך lcd
וחיישן שמזהה דליפת גז ואז הזמזם מצפצף ומתריע לך על ריכוז גז גדול בחדר
חיישן אור לזהות אם יש אור או חושך ובהתאם לכך הנורות נדלקות בחדר וחיישן טמפרטורה שיציג לך את הטמפרטורה על גבי מסך lcd
וחיישן שמזהה דליפת גז ואז הזמזם מצפצף ומתריע לך על ריכוז גז גדול בחדר
שואל השאלה:
לא זה לא הבעיה שלי, הבעיה היא איך אני עושה את זה פיזית בתוכנה כמו שרוצים
לא זה לא הבעיה שלי, הבעיה היא איך אני עושה את זה פיזית בתוכנה כמו שרוצים
אנונימי
פשוט תיעזר בchat gpt זה יכתוב לך קוד מסודר וגם לפני זה אתה צריך להכין סכמה חשמלית וככה לבנות את הפרויקט בהתאם
שואל השאלה:
לפני הסכמה החשמלית אני צריך סכמת מלבנים... הצאט לא עוזר עם זה
לפני הסכמה החשמלית אני צריך סכמת מלבנים... הצאט לא עוזר עם זה
אנונימי
חיישנים (חיישן אור , חיישן גז , חיישן טמפרטורה>בקר ארדויאנו> נורות , זמזם , lcd.
שואל השאלה:
יש לך את מה שעשית בפרויקט שלך? שאוכל לדעת איך עושים בערך?
יש לך את מה שעשית בפרויקט שלך? שאוכל לדעת איך עושים בערך?
אנונימי
https://postimg.cc/n2hfjlpn
שואל השאלה:
הבנתי בערך...
הבנתי בערך...
אנונימי
אני יכולה לשלוח לך את התרשים מלבנים שלי אם זה עוזר כי לא הבנתי את השאלה שלך
אני הגשתי הצעת פרויקט כבר לפני כמה חודשים
בעיקרון שמתי שם את כל החיישנים בפרויקט שלי ופשוט חילקתי אותם לפי קלט ופלט
אני הגשתי הצעת פרויקט כבר לפני כמה חודשים
בעיקרון שמתי שם את כל החיישנים בפרויקט שלי ופשוט חילקתי אותם לפי קלט ופלט
שואל השאלה:
מה הכוונה?
כאילו אני צריך תיאור סכמתי נראה לי זה נקרא ככה
מה הכוונה?
כאילו אני צריך תיאור סכמתי נראה לי זה נקרא ככה
אנונימי
שמע שממש ביום רביעי הצגתי את הפרויקט שלי של כיתה י אחי
כן נראלי זה לא כזה קשה, פשוט צריך לחשוב על רעיון מה יהיה הכשל ומה יהיה הפתרון לכשל
זה מה שעשיתי דרלה
אם אתה עושה את הפרויקט דרך הצבא אתה חייב לחפור להם כל הזמן שיעשו אותך ושלא יזרקו אותך עם זה
תחפור ממש ותהיה נודניק וגם תנסה לעשות לבד עם הchat cpt או מורים פרטיים שמבינים בזה
מחילה על הדילאיי
קישורים מצורפים:
זה מה שאני עשיתי
פשוט עם פחות חיישנים וזה
פשוט עם פחות חיישנים וזה
אתה כיתה יב?
גם לא עשית את זה נכון
הבלוטוס צריך להיות כקלט
הבלוטוס צריך להיות כקלט
למה קלט?
הוא פולט לי מידע אל הטלפון של מנהל המערכת.
נכון שהוא קולט מידע מהארדואינו, אבל בסופו של דבר בהפעלה שלו הוא פולט מידע
הוא פולט לי מידע אל הטלפון של מנהל המערכת.
נכון שהוא קולט מידע מהארדואינו, אבל בסופו של דבר בהפעלה שלו הוא פולט מידע
כי בלוטוס זה חיישן אלחוטי שקולט מידע ודרך המידע שהוא קולט הוא מוציא פלט למשל לפתוח או לסגור מנעול
אתה די יכול להגיד את זה על כל רכיב(לא שהוא אלחוטי אלא שהוא קולט מידע)
זה כמו נגן האמ פי שלוש למשל. הוא באמת קורא מידע ולפיו יודע איך לעבוד, אבל הוא עדיין פולט משהו.
זה כמו נגן האמ פי שלוש למשל. הוא באמת קורא מידע ולפיו יודע איך לעבוד, אבל הוא עדיין פולט משהו.
אני אצרף פה את שלי שתראו
תראי
אם אני לא טועה יש אתר easyeda אפשר לעשות שם מה שאתה צריך
^
זה לתרשים חשמלי, לא לתרשים מלבנים
זה לתרשים חשמלי, לא לתרשים מלבנים
שואל השאלה:
תודה drella לזה התכוונתי :)
תודה drella לזה התכוונתי :)
אנונימי
בכיףף
באותו הנושא: