9 תשובות
בסך הכל זאת העדפה,אני לא חושב שצריך לפסול אבל זה לגיטימי בסך הכל.
שואל השאלה:
כאילו מישהי שלא כזאת היא אפילו לא בשיקול זה ממש רע?
אנונימי
זה הטעם שלך אבל אני כן חושבת שיש עוד דברים שמשנים חוץ מהצבע של הבן אדם
למרות שבתכלס אני גם אפסול מישהו ישר אם הוא שחור אז לא אתה לא דפוק , או יותר נכון אין לי זכות לקרוא לך ככה
זה הטעם שלך הכל טוב
שואל השאלה:
כמו רוח בשבילי כאילו לא חושב עליה אפילו*
אנונימי
לא דפוק זה עניין של טעם
זה לא דפוק זה הטעם שלך פשוט