התחברות הרשמה

בטקס סיום יב הרוב באות עם שמלות או חצאיות?

אין לי ואני צריכה לקנות, מה אומרים לא טוב ג'ינס וחולצה לבנה
6 ביוני 2025, 15:48
שמלותלבושחצאיותמסיבת סיוםכיתה י"ב    
3 תשובות
תבואי עם מה שהכי נוח לך
t
the favorite
אני וחברות שלי באנו עם שמלות
ד
דונאטלוו
אצלי באו הרב עם שמלות אבל היו כאלה עם חצאיות או מכנסיים
א
אין לי כוח ללמוד
באותו הנושא:
השמלה הזאת יפה לטקס סיום?
השמלה הזאת סבבה לטקס סיום יב?
איזו שמלה יפה יותר לטקס סיום?
מה אתם חושבים על השמלה הזאת לטקס סיום יב?
לבנות שפה תגידו תאמת,אתן הייתן באות למסיבת סיום של *חטיבת ביניים* עם שמלות?
במסיבת סיום של ט אצלכם כולם היו עם שמלות או הרוב חולצה וגינס?
זה לא מוגזם לשים שמלה לטקס סיום יב??
זה נורמלי לבכות בטקס של סיום יב על הסיום של יב ?
מה דעתכם על השמלה הזאת לטקס סיום יב?
קניית שמלה לנשף הסיום - איפה קונים שמלות לנשף סיום י"ב בארץ? כלומר, איפה רוב הבנות קונות?
איזו שמלה יותר יפה ועדיף ללכת איתה לטקס סיום חטיבה?