8 תשובות
קןדם כל אין משהו שיכול להיות לך לא טוב מלעשות תואר ועוד בםיזיקה כי זה פותח המון דלתות במיוחד בהייטק, ובנוסך זה מעיד עלייך המון בתור בן אדם כי זה מקצוכ שהוא נורא קשה ורוב מקומות העבודה יקבלו טותל לט משנה מנ כי באמת שזה מעיד המון
פיזיקה זה אולי המקצוע שפותח הכי הרבה דלתות גם בצבא וגם בעתיד, זה כמו מתמטיקה, המקצוע לא קל ככה שזה מראה לא רק שאתה יודע פיזיקה אלא שאתה יכול להשקיע ולהביו דברים טוב
שואל השאלה:
אני עכשיו לומדת תואר במדמח ואני עוד יכולה להחליף או לעשות דו חוגי
אני עכשיו לומדת תואר במדמח ואני עוד יכולה להחליף או לעשות דו חוגי
אנונימית
תואר ראשון בפיזיקה לא נותן כלום ושום דבר
צריך גם תואר שני כדי לעבוד בזה
צריך גם תואר שני כדי לעבוד בזה
אנונימית
תמשיך במדמ"ח
אם אתה בוחר ללכת לפיזיקה (ואני מדבר מניסיון כי אני התחלתי בפיזיקה ועברתי לתואר במדמ"ח) תצטרך לעשות תואר שני כדי שיצא לך מזה משהו
אם אתה בוחר ללכת לפיזיקה (ואני מדבר מניסיון כי אני התחלתי בפיזיקה ועברתי לתואר במדמ"ח) תצטרך לעשות תואר שני כדי שיצא לך מזה משהו
שואל השאלה:
אני פשוט מפחדת שעוד מעט הai יחליפו את עובדי ההייטק
אני פשוט מפחדת שעוד מעט הai יחליפו את עובדי ההייטק
אנונימית
^ הם לא, ואנשים שאומרים את זה אין להם מושג
ai, במיוחד בהייטק, לא בא במטרה להחליף את עובדי ההייטק, אלא לבוא לידי שימוש ע"י עובדי ההייטק
עובדי הייטק הם האחרונים שצריכים לדאוג
ai, במיוחד בהייטק, לא בא במטרה להחליף את עובדי ההייטק, אלא לבוא לידי שימוש ע"י עובדי ההייטק
עובדי הייטק הם האחרונים שצריכים לדאוג
פותח ליותר מקצועות עם משכורות יותר גבוהות מדברים אחרים.
באותו הנושא: