4 תשובות
לא מכירה ממש את התוכן של התפקיד אבל מאמינה שזה כול מה שקשור לקישור של חיל הים, מה שכן ממה שראיתי ושמעתי היציאות של התפקיד ממש טובות
אנונימית
אני מתגייס בדצמבר אבל זה בחיל הים אז מדי חיל הים שזה מדי ב רגילים ולבנים לטקסים
אנונימי
שואל השאלה:
^היית בתפקיד? אם כן את יכולה להגיד איזה מדים לבשת ביום יום (לבנים של חייל הים או מדים רגילים בצבע זית?)?
^היית בתפקיד? אם כן את יכולה להגיד איזה מדים לבשת ביום יום (לבנים של חייל הים או מדים רגילים בצבע זית?)?
אנונימית
זה כמו מגדל פיקוח רק לים אומרים לכל אוניה לאן ללכת כדי שלא יהיו תאונות וגם לתת לצה"ל מקומות בלי אוניות אזרחיות
באותו הנושא: