8 תשובות
לא ראיתי תאנימות שאמרת אבל הם נשמעות דיכאוניות כאלה לכן
אטאק און טיטאן
מונסטר
קוד גיאס
נשמעות לי מתאימות
אטאק און טיטאן
מונסטר
קוד גיאס
נשמעות לי מתאימות
אנונימית
הן לא דיכאוניות בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא דיכאוניות חחח הם בעיקר על חברות הומור ומכות כזה ממש ממליצה לך
הם לא דיכאוניות חחח הם בעיקר על חברות הומור ומכות כזה ממש ממליצה לך
אנונימית
לא נורא מה שהמלצתי עדיין מטורף ושווה צפייה
אנונימית
attack on titan
jojo
jojo
demon slayer זה מדהים
גם spy x family זה סבבה
אני אהבתי the apothecary diaries
אבל זה לא ממש הסגנון
גם spy x family זה סבבה
אני אהבתי the apothecary diaries
אבל זה לא ממש הסגנון
אנונימית
וואן פיס ..
אנונימי
וואן פיס
אקדמיית הגיבורים שלי
אקדמיית הגיבורים שלי