16 תשובות
תזכירי שנשארו 14 יום. שבועיים ודי. כל יום מקרב אותך לסוף, כל יום יעבור יותר מהר ויותר מהר.
תחשבי על הים או על מקום שאת אוהבת ופשוט תנסי כיבכול לנסות להשיג את זה
אנונימית
גם לי קשה
תחשבי טוב יהיה טוב תאמיני לי
ללכת לים ולא לבית ספר!!!
אנונימי
שואל השאלה:
הלוואי נראה לך שלא הייתי עושה את זה אם יכולתי? ^~^
מה עוצר אותך
אנונימי
שואל השאלה:
השאלה כבר לא רלוונטית אבל ההורים
תעשי כאילו את הולכת לבית ספר ואז לכי לים
אנונימי
שואל השאלה:
איך זה אפשרי יש לי פמילי לינק הם יודעים איפה אני נמצאת
אה זה כבר מוגזם תמחקי את הפמילי לינק
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לך שזה משנה משהו בצד שלהם?
לא יודע בדיוק איך זה עובד אבל יש דרכים לעקוף את זה
אנונימי
להבין שלא נשאר הרבה ןאין עוד מבחנים עברת את הקשה עוד מעט יהיה יותר טוב
שואל השאלה:
זה רק גורם לי לרצות שהשנה תיגמר יותר
לחשוב כמה טוב יהיה לך בחופש