5 תשובות
אפשר רק ביום שלמחרת לשלם אי אפשר באותו היופ
אז אני ממליץ לך להתקשר מחר בבוקר לרשות הרישוי ולברר
שואל השאלה:
לא נותן לי בכלל להגיע לפרטי אשראי מילאתי רק תז ושנת לידה ובמקום שזה ישלח אותי לעמוד השני של לשלם זה פשוע כתב שהנתוני תשלום לא מתאימים
לנסות אשראי של מישהו אחר ולהחזיר לו זו לא אופציה?
אפשר לשלם היתר רק ביום אחרי הטסט, תחכי למחר ואז תנסי לשלם