5 תשובות
אוף גם לי יש בהצלחה לנו
עשיתי כבר את הבגרות הזאת וזה קל זה פשוט לשנן את הסיפור ולראות על מה השאלה ממקדת אותך ועל הלשון הציורית שיש לך
זה מחר?
גם לי יש חח
בהצלחה
בהצלחה
הכל בסדר
את תעברי את זה מאמינה בך, קחי איתך מים ומשהו קטן לנשנש
את תעברי את זה מאמינה בך, קחי איתך מים ומשהו קטן לנשנש
באותו הנושא: