3 תשובות
חחח אני אחמשית בפוקס , בעיקרון לי לא היה ראיון זה פשוט מבחן אמינות שאם את עוברת אותו התקבלת
שואל השאלה:
הוא אמר לי שזה ראיון
אנונימית
אז כנראה שזה כמו כל ראיון עבודה אחר
זה להגיע לשאול אותך עלייך בת כמה את וכל זה לא משהו מיוחד , 99 אחוז מהאנשים עוברים אותו