3 תשובות
חחח אני אחמשית בפוקס , בעיקרון לי לא היה ראיון זה פשוט מבחן אמינות שאם את עוברת אותו התקבלת
שואל השאלה:
הוא אמר לי שזה ראיון
הוא אמר לי שזה ראיון
אנונימית
אז כנראה שזה כמו כל ראיון עבודה אחר
זה להגיע לשאול אותך עלייך בת כמה את וכל זה לא משהו מיוחד , 99 אחוז מהאנשים עוברים אותו
זה להגיע לשאול אותך עלייך בת כמה את וכל זה לא משהו מיוחד , 99 אחוז מהאנשים עוברים אותו
באותו הנושא: