8 תשובות
זה סינון רק אם הוא קרא את ההודעה ולא ענה
לא בהכרח, סינון זה בהגדרה לקרוא ולא להגיב אבל מבחינתי זה גם אם אני בטוחה שהוא/היא יכולים להגיב ולא הגיבו.
שואל השאלה:
אז מה לחשוב?
אז מה לחשוב?
^תני לו זמן לענות
שואל השאלה:
הוא יענה לדעתך ?
הוא יענה לדעתך ?
הוא יענה אל תהיי פראנוידית
אם הוא לא עונה יום יומיים תשחררי
קחי טיפ לחיים: בחיים אל תרדפי אחרי בן אדם
אם הוא רוצה לדבר הוא יענה ואם לא בעיה שלו
קחי טיפ לחיים: בחיים אל תרדפי אחרי בן אדם
אם הוא רוצה לדבר הוא יענה ואם לא בעיה שלו
שואל השאלה:
^^אני לא פרנואידית,זה לגיטימי לגמרי שבן אדם שאני אוהבת ושחשוב לי פתאום יכנס לאינסטגרם אחרי ההודעות שלי ואפילו לא יכנס אליהן.
^^אני לא פרנואידית,זה לגיטימי לגמרי שבן אדם שאני אוהבת ושחשוב לי פתאום יכנס לאינסטגרם אחרי ההודעות שלי ואפילו לא יכנס אליהן.