6 תשובות
באה רק לחזרות למסיבת סיום אבל לא נשארו לי יותר שיעורים כי נשארה לי רק בגרות אחת בביולוגיה מעבדה
את עוד תתגעגעי ללימודים.
היום-יום שלי אישית מורכב משיעמום, עייפות וסבל מתמשכים.
עדיין לומדים אבל מניחה שאחרי הבגרות בחמישי לא יהיה לימודים כל כך (או בכלל) השנה.
עדיין לומדת, כיתה יא דופקים אותי הלפ
עדיין לומד וכל יום דוחפים בוחן או מבחן
עדיין לומד
ויש לי בגרות ב16/6 אז יסחטו אותנו עד הדקה האחרונה של ה20/6 (בנוסף אני לומד בשישי מה שמגביר את הכיף)