7 תשובות
תלוי גיל אבל נראלי שכן
נשמע שווה, אני עובדת בחנות צעצועים בשביל 35 שקל
שואל השאלה:
זה סניף יחסית ריק, כאילו תמיד שהגעתי לשם יש 4 בלחץ בחנות
גיל 17 ו10 חודשים, כרגע עובדת לפני הגיוס
אנונימית
וואי כמו שרשמו העבודה בזארה זוועה זאת פשוט זנות
796
^^לדעתי שווה לך... תנסי לפחות...
כל עבודה שתסכים לקבל אותך לפני הגיוס כשעוד אין לך 18 והיא מעל המינימום את צריכה להגיד תודה..
עבודה לא פשוטה אבל שתדעי, תצטרכי לתת שירות למיטב הקורליות בסביבתך.
כן! תכלס כל חנות בגדים העבודה היא קצת קשה יותר מאשר דברים כמו קיוסק וכאלה אבל גם המחיר יותר נמוך אבל נגיד בחנות גלידה וזה המשכורת גם הרבה יותר נמוכה והעבודה קשה ראיתי שכתבת שהסניף נמוך לפי דעתי שווה ממש במיוחד אם את לקראת גיוס והם מסכימים לקבל אותך