3 תשובות
היי נשמה , נשימה עמוקה , את נכנסת לשם ועושה את המאה אחוז שלך תשקיעי תתרכזי והכי חשוב לנשום, לקרוא לאט לאט לא לדלג על כלום. בעזרת השם ילך לך טוב אני מאמינה בך אמן
קחי כדור שתי מים תנשמי הכל בסדר יהיה מה שיהיה מקסימום מועד ב
יהיה טוב בעזרת ה'
לפני שאת מגישה תעברי על ההצבות שלך ותראי שהצבת נכון בלי טעויות שטויות והכל יהיה טוב