12 תשובות
זה תלוי מה התבונה של החייזרים וכמה הם חווים את המציאות ברמת מודעות אנושית (מקבילה לאנושית)
אני חושב שמה שמבדיל בין אדם לחיה זה השכל והתובנה. אז תלוי מה יהיה המצב שלהם בהנחה ואם יהיו בעלי מודעות אז כמו בני אדם
שואל השאלה:
ex_believer
אבל חיות גם חוות את המציאות כמו בני אדם, לא?
לא רלוונטי בעיני, אני נגד היחס הקיים לחיות (אכילה/ניסויים/וכו וכו)
שואל השאלה:
ולכל מי שמגדיר לפי רמת אינטליגנציה, האם לבן אדם עם בעיות מוחיות, או אדם שלא מתפקד (יכול להיות שאלו לא דוגמאות טובות אבל הבנתם את הרעיון) הייתם מסכים להתייחס אליו כאל חיה?
לפי רמת התודעה שלהם ניסחתי בעבר שאלה על רמות תודעה שונות

https://stips.co.il/ask/18478666/%d7%91%d7%90%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%a9%d7%9c%d7%91-%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%94%d7%99%d7%99%d7%aa%d7%9d-%d7%9e%d7%92%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%aa%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%94

כנראה שהחל מרמת תודעה של יונקים מורכבים כמו שימפנזות, פילים, ודולפינים
כלומר רמת מודעות מתקדמת ומודעות עצמית חלקית

עלינו להתייחס אליהם בצורה הומנית כפי שנתייחס לבני אדם אחרים

בטח אם מדובר ברמת תודעה אנושית כלומר תודעה רפלקטיבית שכוללת שפה, מודעות עצמית חלקית, חשיבה מופשטת, תחושה של משמעות
שואל השאלה:
^אהבתי את השאלה
חחח טוב לדעת דווקא ביאס אותי שלא קיבלתי עליה תשובות נורא סיקרן אותי איך אנשים תופסים כאן תודעה
לאכול אותם.
כל מה שהוא לא אדם כפוף לרצון האדם (לעשות בו כרצונו).
מאוד תלוי במאפיינים