9 תשובות
זה לא כמה בודדים.
שואל השאלה:
נניח.
אבל ספציפית במקרה שלה
נניח.
אבל ספציפית במקרה שלה
אנונימי
גם אם אני לא מת על זה אני לא אשפוט ולא אעיר לה על זה. אני לא מכיר בכלל את הסיפור אבל אולי יש לה רקע נפשי או כלכלי בעייתי בבית ואז בכלל אין מה לשפוט
כי זה עניין של לתרום את חלקך. זה לא עובד ככה, אנחנו חיים במדינה שהצבא הוא לא עניין של בחירה.
והיא לא יכולה להיכנס לתכנית בפריים טיים ולצפות שזה לא יכעיס.
והיא לא יכולה להיכנס לתכנית בפריים טיים ולצפות שזה לא יכעיס.
אבל עם החרדים יש לך בעיה?
אין לי שום בעיה איתה ובאמת שיש לה אופי טוב אבל היא לא הסבירה את עצמה נכון זה לא בגלל קריירה זה בגלל שנתנו לה פרופיל 21 כי כנראה שיש לה בעיות כאלה ואחרות לא ישחררו אותה סתם גם נועה קירל שהייתה לה קריירה אמיתית שירתה בצבא ועוד מלא כמוה
כי כל מי שחי במדינה הזאת צריך לתרום
ואם לא מתאים לה המסגרת של הצבא אז בשירות לאומי
אין סיבה שאנשים יתנו שנתיים/ שלוש מהחיים שלהם ואחרים לא יעשו כלום
ואם לא מתאים לה המסגרת של הצבא אז בשירות לאומי
אין סיבה שאנשים יתנו שנתיים/ שלוש מהחיים שלהם ואחרים לא יעשו כלום
שואל השאלה:
^^
הבעיה שיש הבדל בין מישהי מוכרת, חזקה ועשירה כמו נועה קירל לעומת סתם מישהי שעובדת בדוגמנות.
אז כנראה שלנועה קירל לא היו יותר מדי הגבלות.
בנוסף, יש הבדל בקריירות.
הרבה הרבה יותר בעייתי להיות דוגמנית שעומדת להתגייס מאשר זמרת שעומדת להתגייס
^^
הבעיה שיש הבדל בין מישהי מוכרת, חזקה ועשירה כמו נועה קירל לעומת סתם מישהי שעובדת בדוגמנות.
אז כנראה שלנועה קירל לא היו יותר מדי הגבלות.
בנוסף, יש הבדל בקריירות.
הרבה הרבה יותר בעייתי להיות דוגמנית שעומדת להתגייס מאשר זמרת שעומדת להתגייס
אנונימי
סורי על הכנות אבל לא חושבת שמתאים לה להיות דוגמנית , ראיתי הרבה יותר יפות ממנה באח הגדול תרצה יותר יפה ממנה וגם אנה