4 תשובות
אנונימי יקר
אני מרגיש את הקושי שלך ואינני יודע מה מביא אותך לשאול שאלה כזו .
ניתן להתגבר על קשיים בחיים וגם על בדידות בדרכים שונות שאינן כרוכות בחשיבה אובדנית. חשוב מאוד שתשתף בתחושותיך אדם בוגר קרוב אליך שאתה סומך עליו
ואל תישאר לבד עם זה .
בנוסף, אם אתה צריך לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות באופן אנונימי
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
איתך ובשבילך
אני מרגיש את הקושי שלך ואינני יודע מה מביא אותך לשאול שאלה כזו .
ניתן להתגבר על קשיים בחיים וגם על בדידות בדרכים שונות שאינן כרוכות בחשיבה אובדנית. חשוב מאוד שתשתף בתחושותיך אדם בוגר קרוב אליך שאתה סומך עליו
ואל תישאר לבד עם זה .
בנוסף, אם אתה צריך לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות באופן אנונימי
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
איתך ובשבילך
כע, ואחי התירוץ "זה חלק מהספר שלי" לא אמין בשיט
יש מישהו שנטל מספר כדורים בניסיון אובדני ונותר נכה
שואל השאלה:
זה חלק מהספר שלי שהדמות הראשית מתאבדת
זה חלק מהספר שלי שהדמות הראשית מתאבדת
אנונימי
באותו הנושא: