4 תשובות
בעיה שלהם שהם טיפשות
יכול להיות שזה באמת לא נעים לך, והן חייבות להבין את זה.
הייתי מציעה שתדבר על זה עם אבא שלך.
שואל השאלה:
דבר אליהן יפה ^^
אנונימי
מבינה אותך
זה בטח גורם לך להרגיש כיאלו אין לך מקום להיות פגיעה, רגיש שאגב זה לא תכונה רעה:)
הייתי מציעה לך לדבר עם אמא שלך על זה.
היא אמא שלך והיא לטובתך גם אם זה יוצא עקום

מה שחשוב לי לומר אל תיהיה פחות רגיש בגלל זה.
מותר לך להרגיש ומותר לך לענות ולדבר

אני גם מבינה את ההרגשה שאתה מרגיש חוסר אונים- שתיים על אחד
זה מרגיש לא פייר



ההתנהלות אצלך קשה אני פה בשבילך ואין לי באמת איך לעזור אבל לפעמים לפרוק למישהו כבר עוזר :)