התחברות
הרשמה
זה יהיה מוזר אם אני אעלה לגג של הבניין שלי כדי להשתזף מחר?
31 במאי 2025, 23:02
שיזוף
שמש
2 תשובות
לא
תהני
קחי מים...
~קאיסר~
לא, תהניי
S
Stunning
באותו הנושא:
זה יהיה מוזר אם אני אעלה לקלוז ואכתוב משהו באיטלקית (כנסו להמשך)
זה יהיה מוזר אם אני אעלה לסטורי " מישהו מכיר מקומות טובים שעושים קעקועים בעיר שלי"?
חזרתי מחול ב27 זה יהיה מוזר אם אני אעלה סטורי ואכתוב במיקום
אם אני אעלה לסטורי תמונה שלי אם מכנס קצר זה יהיה מוזר?
זה יהיה מוזר אם אני אעלה לסטורי תמונה שלי עם הפילטר של הדגים על הפנים והנמשים?
זה יהיה מוזר שאני אעלה פוסט יום הולדת היום והיה לי אתמול יום הולדת?
יהיה מוזר עם אני אעלה היום תמונה ואכתוב שנה טובה?
זה יהיה מוזר עם אני אעלה סירטון לטיקטוק עם ריקוד מינואר?
זה יהיה מוזר אם אני אעלה סטורי למרות שאני בבידוד ?
הייתי בים וצילמתי תשקיעה זה יהיה מוזר אם אני אעלה את זה לסטורי בשעה כזאת?
זה מוזר להשתזף בגג של בניין שלי?