12 תשובות
אין לך מה להתבייש ואתה לא שמן, תאהב את עצמך כמו שאתה
בסופו של דבר לאף אחד לא אכפת כי כולם מרוכזים בעצמם אז תוריד
תקשיב
אני גם במשקל עודף
אנחנו בצפון ורצינו ללכת לנהר ורציתי לבוא עם נעלי ספורט ומכנסיין ארוכים
בסוף החלפתי לכפכפים ומכנסיים קצרים
והיה כיף ברמות באמת
אני חושבת על זה דאם הייתי צםספסת את סה זה היה מבאס
תחשוב כמה כיף יהיה לך
תרגיש בטוח בעצמך
אני מאמינה בך
אני גם במשקל עודף
אנחנו בצפון ורצינו ללכת לנהר ורציתי לבוא עם נעלי ספורט ומכנסיין ארוכים
בסוף החלפתי לכפכפים ומכנסיים קצרים
והיה כיף ברמות באמת
אני חושבת על זה דאם הייתי צםספסת את סה זה היה מבאס
תחשוב כמה כיף יהיה לך
תרגיש בטוח בעצמך
אני מאמינה בך
אני כל כך מבינה אותך וזה למה אני גם לא הולכת לים
אנונימית
תאמין לי שלאף אחד לא אכפת זה הכל בראש שלך
1.87 שוקל 75 שמן?
תעשה דיאטה
אחי, תשחרר מזה, כולם שם עסוקים בעצמם, תהנה מהים ואל תחשוב יותר מדי על אחרים
כשאנשים מורידים חולצה בים אתה שופט אותם?לא.
אין סיבה להפך מזה
אין סיבה להפך מזה
תוריד אנחנו רוצים לראות
תוריד תוריד תחולצה
שואל השאלה:
^^ לא משעמם לי בחיים בשביל לעשות דיאטה
^^ לא משעמם לי בחיים בשביל לעשות דיאטה
אנונימי