6 תשובות
^^^זה מוזר במצב שאת רווקה
תגדירי מוזר
ואולי לדעתך זה מוזר
זה הכי ילדותי ששמעתי
תתבגרי
ועדיף להכין
תגדירי מוזר
ואולי לדעתך זה מוזר
זה הכי ילדותי ששמעתי
תתבגרי
ועדיף להכין
אנונימי
אופציה שניה
פיקניק זה מוזר אבל עדיף להכין ביחד
מה שאתם יותר מעדיפים
תדברו ותגיעו להסכם
תדברו ותגיעו להסכם
אופציה ב'
להכין בבית זה יותר אישי וכיף, פיקניק זה תמיד מגניב
באותו הנושא: