4 תשובות
לפי דעתי לא כי כשלא רואים את הגרף זה מזעזע זה נראה כאילו אתה הולך בלי גרביים
תשים גאבל קרסול נמוכה לא גבוהה וזה סבבה
אם זה עוזר יש לדלתא מארז תחפש בגוגל "מארז 3 גרבי קרסוליות ללא תפר דלתא" והן מה שאני מתכוונת אליהן
שואל השאלה:
כזה ?
אנונימי
גרביים נמוכות קרסול אבל לא חצי