13 תשובות
asos
אנונימי
כמעט כל הבגדים שלי זארה חוץ ממותגים
איביי
^^ הבגדים של זארה לא איכותיים
אנונימי
זארה/ברשקה
טוב אנונימי אז אל תקנה
^ אני בכל זאת קונה, יש להם בגדים יפים לא אמרתי שלא
אנונימי
h&m / פול אנד בר
סטרדיווריוס חדמש
3~3
שיין + פוקס
אך ורק יד שנייה
החנות היחידה בקניון שאני מוכנה לקנות בה בגדים היא h&m וזה במקרים נדירים אבל אחלה חנות
אורבניקה