10 תשובות
בהצלחהה! 3>
אני מדריך שכבג אבל שיהיה בהצלחה
שואל השאלה:
תודה, יש לך טיפים שיעזרו לי?
תודה, יש לך טיפים שיעזרו לי?
את האמת אין לי כל כך טיפים לתת לך כי בכל סניף הדרכה של הדח זה מאוד שונה כי זה תלוי בכמות החניכים והצרכים השונים שלהם.. חשוב להנגיש את הפעולות לחניכים עם צרכים מיוחדים שיוכלו להשתתף ולהביע את עצמם. הייתי ממליץ לך אולי לבקש טיפים ממישהו שהיה מדריך הדח בסניף שלך שמכיר את החניכים בסניף שלך ואיך להתנהג איתם.
חוץ מזה את הולכת לסמינר ב14 ביולי ושם תלמדי דבר או שניים על הדרכת הדח... ויהיה לך מדריכים לקבל מהם טיפים.
שואל השאלה:
תודה
תודה
הדרכתי הד"ח בכיתה י ובכיתה יא
תחום מדהים תפקיד מדהים
לבוא עם ראש פתוח ולהיות סבלנית ומכילה
ולהתנהג אליהם כמו כולם ולא כמו תינוקות
הם ירגישו שאת כמו חברה איתם ויפתחו איתך בחזרה :)
תחום מדהים תפקיד מדהים
לבוא עם ראש פתוח ולהיות סבלנית ומכילה
ולהתנהג אליהם כמו כולם ולא כמו תינוקות
הם ירגישו שאת כמו חברה איתם ויפתחו איתך בחזרה :)
שואל השאלה:
^תודה על התשובה שלך איך הצלחת לשלב בין הדרכה לעומס הלימודי של כיתה יא? ואל תדאגי לא התכוונתי להתנהג אליהם כמו תינוקות
^תודה על התשובה שלך איך הצלחת לשלב בין הדרכה לעומס הלימודי של כיתה יא? ואל תדאגי לא התכוונתי להתנהג אליהם כמו תינוקות
לא קשור אלייך זה פשוט משהו נפוץ לצערי שקורה כשמדברים איתם וזה רק מוריד את הרמת תפקוד שלהם במקום לפתח
האמת שהיה ממש סבבה
פעולות כתבתי בשישי/שבת והפעולות כמה שעות בודדות
הסתדרתי לגמרי
וגם אם יש פעולות פה ושם שלא תוכלי
להגיע זה אנושי והכל טוב
האמת שהיה ממש סבבה
פעולות כתבתי בשישי/שבת והפעולות כמה שעות בודדות
הסתדרתי לגמרי
וגם אם יש פעולות פה ושם שלא תוכלי
להגיע זה אנושי והכל טוב
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
באותו הנושא: