15 תשובות
בטח אני מבינה תגיד לה שאתה ממש רוצה להקשיב לה ושאתה תגיע ברגע שתוכל
אתה צריך להציב לה גבולות בן אדם,אם אתה לא תציב לה גבולות אתה תמצא את עצמך כשהיא זורקת אותך וכשהיא עוד טוענת שאתה התייחסת אליה כמובן מאליו.
שואל השאלה:
^ זה בדיוק מה שקרה כשאמרה לי בוא נקח מרחק, אמרה שלא אכפת לי ממנה ושךקחתי אותה כמובן מאליו בזמן שוויתרתי על יציאות עם חברים בשביל שיחות טלפון איתה ועל התחביבים שלי למענה
^ זה בדיוק מה שקרה כשאמרה לי בוא נקח מרחק, אמרה שלא אכפת לי ממנה ושךקחתי אותה כמובן מאליו בזמן שוויתרתי על יציאות עם חברים בשביל שיחות טלפון איתה ועל התחביבים שלי למענה
אנונימי
אל תבטל אם זה לא עניין של חיים ומוות זה יכול לחכות
שואל השאלה:
אציין ששילמתי למאמן מראש
אציין ששילמתי למאמן מראש
אנונימי
לא.
תגיד לבת הזוג שלך שתבוא אחרי האימון ושאתה לא יכול לבטל ושאתה תגיע ברגע שתוכל ואתה אוהב אותה אבל אתה לא מוותר על עצמך בשבילה
תגיד לבת הזוג שלך שתבוא אחרי האימון ושאתה לא יכול לבטל ושאתה תגיע ברגע שתוכל ואתה אוהב אותה אבל אתה לא מוותר על עצמך בשבילה
^שמע,אונס זה פוסט טראומה לכל דבר.
היא הייתה צריכה אותך שם מאוד,לדעתי עשית טעות אבל הייתי ממליץ לאדם ששניכם מקשיבים לו שייגשר ביניכם.
היא הייתה צריכה אותך שם מאוד,לדעתי עשית טעות אבל הייתי ממליץ לאדם ששניכם מקשיבים לו שייגשר ביניכם.
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול להיות שם בשבילה כל רגע שרע לה זה שעתיים נסיעה ויש לי עבודה עצמית
אבל אני לא יכול להיות שם בשבילה כל רגע שרע לה זה שעתיים נסיעה ויש לי עבודה עצמית
אנונימי
מה התדירות שזה
שואל השאלה:
זה פשוט שחודש שלם הרגשתי לבד בקשר, כשפתחתי את זה איתה היא רצתה מרחק ולא רצתה להיפגש השבוע בכלל, אז קבעתי לעצמי דברים, פתאום באמצע ה"מרחק" שולחת לי הודעה אחרי כמה ימים שרוצה שאבוא, אבל אני לא יכול כי כבר קבעתי דברים. לא אמרה מה קרה לה ועמדתי על זה שלא אוכל להגיע. סיימתי לעבוד והגעתי הביתה רק ב6 וחצי בערב ונסיעה אליה זה שעתיים ורבע בערך וגם כבר קבעתי אימון עם מאמן אישי ל7 בערב ששילמתי לו מראש כי בניתי על זה שהשבוע אין לי כלום.
תוך כדי שאני חופר לה בטלפון שעות היא לקראת 11 בלילה שיתפה מה קרה ואמרה שמאוכזבת שלא באתי.
אני בכנות לא מבין מה זה אשמתי ואיך יצאתי פה לא בסדר..
זה פשוט שחודש שלם הרגשתי לבד בקשר, כשפתחתי את זה איתה היא רצתה מרחק ולא רצתה להיפגש השבוע בכלל, אז קבעתי לעצמי דברים, פתאום באמצע ה"מרחק" שולחת לי הודעה אחרי כמה ימים שרוצה שאבוא, אבל אני לא יכול כי כבר קבעתי דברים. לא אמרה מה קרה לה ועמדתי על זה שלא אוכל להגיע. סיימתי לעבוד והגעתי הביתה רק ב6 וחצי בערב ונסיעה אליה זה שעתיים ורבע בערך וגם כבר קבעתי אימון עם מאמן אישי ל7 בערב ששילמתי לו מראש כי בניתי על זה שהשבוע אין לי כלום.
תוך כדי שאני חופר לה בטלפון שעות היא לקראת 11 בלילה שיתפה מה קרה ואמרה שמאוכזבת שלא באתי.
אני בכנות לא מבין מה זה אשמתי ואיך יצאתי פה לא בסדר..
אנונימי
שואל השאלה:
היא רבה איתי על זה שהיא התחננה שאגיע ולא באתי כשאמרה שקשה לה.. אבל כל החודש קשה לה מסיבות שונות מאיפה יכולתי לדמיין שמדובר במקרה כזה
היא רבה איתי על זה שהיא התחננה שאגיע ולא באתי כשאמרה שקשה לה.. אבל כל החודש קשה לה מסיבות שונות מאיפה יכולתי לדמיין שמדובר במקרה כזה
אנונימי
תשקול פרידה ככה לא אמורים לדבר אליך
^^אני יצאתי עם אחת כזאת,זה אגואיזם וצביעות.
עצה שלי?
תראה לה שיש לה מה להפסיד אם היא לא תכבד אותך,תראה לה שכשהיא לא מכבדת אותך,אתה מתרחק ועומד על שלך.
אם כבר לא אכפת לה אני ממליץ לך להיפרד ממנה.
אז נכון אתה מרגיש שאתה אוהב אותה וזה קשה אבל זה הצעד הנכון.
עצה שלי?
תראה לה שיש לה מה להפסיד אם היא לא תכבד אותך,תראה לה שכשהיא לא מכבדת אותך,אתה מתרחק ועומד על שלך.
אם כבר לא אכפת לה אני ממליץ לך להיפרד ממנה.
אז נכון אתה מרגיש שאתה אוהב אותה וזה קשה אבל זה הצעד הנכון.
שואל השאלה:
היא עברה לפני שהכרנו אונס. התגברה על זה. בזמן שהיינו במרחק מתברר שמישהו נגע לה בתחת בלי רשות והיא הפתיעה אותי בהודעה בזמן "המרחק" שהיא צריכה שאבוא ואבטל הכל ולא יכלתי. היא לא סיפרה לי שמישהו פגע בה.
במהלך שעות שחפרתי לה בטלפון הבנתי שמישהו פגע בה אבל היה כבר מאוחר וזה שעתיים נסיעה. עכשיו אני מתמודד עם ריב על זה שלא עצרתי את החיים שלי בשביל לבוא אליה. חושבת שלא אכפת לי ממנה.
מה דעתכם?
היא עברה לפני שהכרנו אונס. התגברה על זה. בזמן שהיינו במרחק מתברר שמישהו נגע לה בתחת בלי רשות והיא הפתיעה אותי בהודעה בזמן "המרחק" שהיא צריכה שאבוא ואבטל הכל ולא יכלתי. היא לא סיפרה לי שמישהו פגע בה.
במהלך שעות שחפרתי לה בטלפון הבנתי שמישהו פגע בה אבל היה כבר מאוחר וזה שעתיים נסיעה. עכשיו אני מתמודד עם ריב על זה שלא עצרתי את החיים שלי בשביל לבוא אליה. חושבת שלא אכפת לי ממנה.
מה דעתכם?
אנונימי
^הייתי ממליץ לך ללכת לטיפול זוגי.
אם זה לא הולך אז זה לא ילך
אם זה לא הולך אז זה לא ילך
באותו הנושא: