12 תשובות
דיסקונט טוב כי יש להם חשבון לצעירים בלי עמלות האפליקציה שלהם ממש נוחה וקלה לשימוש אפשר גם לשלוט בכל מה שצריך דרך הטלפון יש מבצעים והטבות שיכולות לעניין במיוחד צעירים יש סניפים קרובים ושירות טוב
וגם אם צריך הלוואה או משהו לסטודנטים הם מאוד פתוחים
הפועלים פשוט כי אף אחד לא מחליף בנק אחרי זה והפועלים זה הבנק הכי טוב כשמפסיקים להחשיב את ההטבות המומצאות שבנקים אחרים נותנים לנערים רק כדי למשוך אותם אליהם
אנונימי
כל הבנקים נוראיים בתכלס
ליטרלי כל אחד מהבנקים המובילים יכול לעשות כמה שינויים קטנים והוא יהיה בפער הבנק הכי טוב וכולם ירצו להיות אצלו
לא מבין למה אף בנק לא עושה את זה, כולם ירוויחו ככה
פועלים מזעזעע
אני הייתי בו בגיל 19 ווואיי הם נוראים ממש
עברתי לפאגי
כי זה פשוט הבנק היחיד שיש לי באזור שלי
ואני חושבת שהוא בסדר
כאילו כן קרה מלא פעמים שחטפתי עצבים עליהם ואיימתי לעזוב
אבל עכשיו בינתיים סבבה
הייתי בפועלים כי אמא שלי שם והיה שם הטבות לצעיר בלי עמלות
עכשיו עומד להיגמר לי ההטבות ואני עובר לone zero אבל רק כי יש שם מסלול ללא עמלות למעבירי משכורת שמאוד משתלם לי כי גם יש 10 עסקאות חינם בשוק ההון שם ואין עמלות מטח באשראי
דיסקונט אבל אני בטפחות וטוב לי בנתיים
שואל השאלה:
^^^איך במזרחי?יש עמלות וכאלה?
ההורים שלי שם השאלה אם טוב לצעירים
אנונימית
או הפועלים
אנונימית
אולי דסקונט.. ולא יודעת למה
אנונימית
פועלים סבבה לגמריי לדעתי, אני איתם 6 שנים בערך.
לצעירים אין
לחשבון צעיר מגיל 15 עם הכנסה קבועה אין עמלות עד גיל שמונה עשרה)