3 תשובות
לא חושבת שיש סיבה לכתוב עכשיו למיטב אבל את יכולה
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
עדיף מאוד לרשום מעכשיו ולבקש שיבוץ מעכשיו
כנראה יהיה לך מיון לוחמות שזה חרטא
וראיון וכל זה
אבל תחפרי למיטב קודם
כנראה יהיה לך מיון לוחמות שזה חרטא
וראיון וכל זה
אבל תחפרי למיטב קודם
באותו הנושא: