3 תשובות
לא חושבת שיש סיבה לכתוב עכשיו למיטב אבל את יכולה
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
עדיף מאוד לרשום מעכשיו ולבקש שיבוץ מעכשיו
כנראה יהיה לך מיון לוחמות שזה חרטא
וראיון וכל זה
אבל תחפרי למיטב קודם