15 תשובות
תברחי
למה לרדת? אני נפגשתי עם אנשים פה במציאות
הכריות באינטרנט זה מיותר
פשוט להפסיק לדבר לכמה ימים עד שירד לך
אנונימית
תנסי לפלרטט איתו קצת אולי ולראות איתך הוא מגיב
מקסימום תגידי שזה בציניות
שואל השאלה:
^^^^^^לשאול אותו מה?
אנונימית
סתם סתם אבל תזהרי כי אנשים פה הזויים
לא כדאי
כן אי אפשר לסמוך כאן על אף אחד, בכל זאת אתר שכולם אנונימים ומוזרים. אבל שמעתי שנוצרו כאן הרבה חברויות אמת ואפילו זוגות, אז אם זה משהו שהיית רוצה שיפתח ומעניין אותך תקבעי איתו במקום פומבי ותראי אם זה בן אדם אמיתי ולא תחפושת. אם כן אולי זכית. אם לא תברחי כל עוד נפשך בך ותדווחי ותחסמי:)
תתחילו לדבר באינסטגרם ככה גם תראי איך הוא נראה עם מוצא חן בעיינך אפשר לקדם את זה
אין הבדל מסתם מישהו שהתחיל איתך באינסטגרם לבין הכרתם בסטיפס ועברתם לאינסטגרם
שואל השאלה:
^^^כנראה שהוא יענה שחברים
אנונימית
לא תמיד זה רע לפגוש פה אנשים זה פשוט לא מיועד לזה ולא כל כך מומלץ
שואל השאלה:
^אני לא יודעת מה אני רוצה אבל מה שאני יודעת זה שאני רוצה להמשיך לדבר איתו אפילו אם לא נכיר במציאות אז אני פשוט מנסה לרדת מהקטע הזה
אנונימית
וואלה לדעתי תגידי לו איך את מרגישה, האמת זה תמיד הפתרון הכי טוב
תנסי אולי