11 תשובות
כן לגמריי
וואלה כן
כן
מאוד אבל זה גם לא הכי משנה
שואל השאלה:
מרגיש לי שתלטני קצת
היא ממש יפה :/
לא היה ביניהם משהו מיוחד הוא אף פעם לא סיפר לה
אנונימית
מה זה משנה עוקב אבל בתכלס?
אם הם לא בקשר אז לדעתי סתם אין צורך בזה
אנונימי
זה פייר, תנסי לעשות את זה לא בצורה קשוחה, רק כזה להגיד לו את האמת שזה מציק לך
שואל השאלה:
הוא יודע שדברים כאלו מציקים לי
כיאלו הוא גם עקב אחרי אקסית שלו שהתחלנו לצאת אבל הוא הוריד שביקשתי הסברתי לו למה זה מפריע
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה להתנהג כיאלו יש מישהי שמפריעה בתוך הקשר
אנונימית
ממש הגיוני ואפילו רצוי