תמיד ביום שלישי כשאני הולכת לבית ספר יש מנקה רחוב שאני רואה
הוא מבוגר וחמוד ממש (די חדש באזור הזה נראלי, שבוע שעבר ראיתי אותו פעם ראשונה) ושבוע שעבר הוא אמר לי שלום ואני עם חרדה חברתית וממש הובכתי וניסיתי להגיד לו גם שלום אבל לא יצא לי קול מהלחץ אז הייתי נראת ממש מוזר, והיום אמרתי לו שלום מרחוק והוא לא שמע, ולא משנה אבל יצאתי ממש מוזרה וגם ממש לא נעים לי שהוא מנקה וכשאני עוברת לידו אני מרגישה שאני מתנשאת יש משהו שאני יכולה לעשות אולי?
27 במאי 2025, 13:26
2 תשובות
שתעברי שם ותראי אותו תגידי חזק שישמע שלום כן בוקר טוב