13 תשובות
זה כי הוא לא גיי
אני אוהבת אותו ואת תרצה ביחד, אותו לבד לא
אני גם לא הבנתי הוא סתם ברז
הוא נראה נשנש
אנונימית
הן עפות עליו בדיוק בגלל זה. אולי את לא כזאת אבל הרבה בחורות חולות על הפוזה והרעילות, זה משדר גבריות לא מתנצלת ואגרסיבית
הוא דומה לצפרדע
הוא חתיך אבל טל יותר
אנונימי
אני לא סובל את העונה החדשה באמת ליהוק גרוע היחידים שטובים שם אלו שלקה ותרצה.
(זאת דעתי אתם מוזמנים להסכים ומוזמנים שלא)
הוא מצחיק לא מעבר.
ומה נראה לכם שאתם "איכותיים" כי אתם לא צופים באח הגדול חחחח זה ריאליטי שכיף לראות ולהעביר את הזמן בו מה אתם חופרים
אנונימית
"לא מבזבזים זמן" חחחח מה נראה לך שאנשים מבטלים תוכניות בשביל לראות את זה
אנשים צופים בזה כי משעמם וזה מעביר את הזמן. בדיוק כמו שאת רואה כל תוכנית אחרת
אנונימית
מה איכותיים סליחה שאני לא נהנה לצפות בצאחלות צורחות אחת על השנייה אוי רשימת קניות אוי היא איתו היא איתו שתקו כבר אני רוצה ריבים של צאחלות אני יוצא לרחוב
^מה-
מה הקשר אתה בסדר?
אנונימית
הוא בין היחידים שלא חיים בסרט וגם הוא חתיך רצח