10 תשובות
יש על מה
נכון, היא ממש ערסית
פשןט נוראית
אני דווקא אוהבת אותה
כן אבל יחסית לאחרים היא יחסית לא נוראית שם אז זה ביינתים בסדר
שואל השאלה:
אין על מה
למה מי היא בכלל
אנונימית
בואי היא אישה יפה ואם היא לא פוגעת באף אחד בדרך אז שתעוף על עצמה
אני אוהבת אותה ואת הביטחון שלה רצח
שואל השאלה:
אז מה אם היא יפה
מי היא בכלל?חושבת היא איזה אלוהים
אנונימית
לא יודעת.... אני ממש אוהבת בנות שעפות על עצמן ואוהבות את עצמן אם הן באמת חא פוגעות באף אחת