4 תשובות
השאלון יפתח לך רק באוגוסט
אם את עכשיו בכיתה יא אז לקראת הקיץ
תלוי בגיל שלך, לי נפתח ביב' בערך 3 חודשים לתוך שנת הלימודים
אני חושב שזה יהיה כמה שבועות אחרי יום המאה, תתחדשי על השאלון!
באותו הנושא: