7 תשובות
אני ישר התחלתי ממבחנים כי עבורי הלמידה הרבה יותר מהירה אם אני לומדת מטעויות
שואל השאלה:
תוך כמה זמן הצלחת לעשות תאוריה?
והאם לא למדת בכלל את התיאוריה לפני שניגשת למבחנים באפליקציה?
הגישי אותנו לתאוריה בכיתה ט' אן אני לא טועה מבית הספר, היה לנו שיעור תאורטי פעם בשבוע אבל הוא לא באמת היה משמעותי, הלמידה הכי משמעותית שהייתה לי למבחן הייתה מהאפליקציה. הייתי עוברת בקטנה על החומר העיוני של כל פרק וישר מתרגלת כדי שיישב לי החומר טוב ולראות שאני באמת מבינה
^וגם, נגשתי לתאוריה כמעט חודש אחרי שהתחלתי ללמוד אבל לא באמת היה צורך בכל כך הרבה זמן ללמידה
שואל השאלה:
תודה רבה!
אז בעצם לתרגל את החומרים מכל הפרקים באפליקציית נוהג בתרגול שאלות?
ואחר כך לעבור למבחנים עד שאני מצליח בערך איזה 20 .
וזהו?
לא אחי
לך תפתח ספר תאוריה תקרא תבדוק שאתה מבין.
גש למבחנים תעשה כמה שיותר
ותיגש בביטחון למבחן.
דרכי קיצור זה לפוקסים בלבד
אפשר גם דרך האפליקציה
לא מומלץ
בדר"כ הבית ספר מספק ספר לימוד מעודכן ברשימת ספרים