6 תשובות
תפתחי עמוד אדיטים
אדיטים רעיון טוב
יש מלא אפשרויות
לא חסר טרנדים שתופסים, לך על איזה אחד
אני מציע שתפתח עמוד שבו אתה מעלה שבכל תמונה שקיימת אתה יכול למצוא את דגל גרמניה או כל מדינה שתבחר חוץ מפולין כי זה חרוש. זה ממש תופס
אני מציע שתפתח עמוד שבו אתה מעלה שבכל תמונה שקיימת אתה יכול למצוא את דגל גרמניה או כל מדינה שתבחר חוץ מפולין כי זה חרוש. זה ממש תופס
אדיטים
שואל השאלה:
אני עושה אדיטים ומעלה על כל מיני דברים אבל הכי הרבה שקיבלתי זה 4 אלף צפיות אני רוצה להצליח יותרר
אני עושה אדיטים ומעלה על כל מיני דברים אבל הכי הרבה שקיבלתי זה 4 אלף צפיות אני רוצה להצליח יותרר
באותו הנושא: