5 תשובות
אם אני לא טועה לא יצא הכרזה עדיין אני גם בספק שייצא בגלל כל מה שקרה בהפקה של עונה 2
שואל השאלה:
לא מתחברת אליו^
לא מתחברת אליו^
אנונימי
^^^ זה לא מובן? הוא הכרחי לעלילה אבל בתור בנאדם לגמריי לא הייתי אוהבת אותו ואיך שהוא התייחס לאח שלו אין לי כח אליו זה שאתה לא רוצה להיות חלוץ לא אומר כלום אל תוריד לאח שלך...
מה בכלל יש לאהוב בוא?
מה בכלל יש לאהוב בוא?
איך עונה 2 שווה להמשיך? עצרתי בעונה הזאת בפרק 3 נראלי
לפי מה שצאט גיפיטי אומר בין 2026-2027