9 תשובות
עיר מסכנה ושוממת! אין גמלים בדימונה בירוחם אפשר לחפש חמורים:)
משעמם רצח פה!
משעמם רצח פה!
אנונימיתתת
חוץ מללכת לאותו מקום ולחרוש אותו לפחות מאה פעמים... אין מה לעשות פה חח
לצוד גמלים רכוב על בדואי...
אין הרבה מה לעשות שם זו עיר מסכנה
אין הרבה מה לעשות שם זו עיר מסכנה
אנונימי
כלום חוץ מלהשתעמם -_- אבל אפשר לצאת לטייל... חחח
עזוב אותך אין מה לעשות פה...
אנונימי
ידוע חחח
שואל השאלה:
חח אולי לנסוע חצי שעה לבאר שבע ושם לעשות משהו:)
חח אולי לנסוע חצי שעה לבאר שבע ושם לעשות משהו:)
אנונימי
אוף משעמם ליי בחייאת ראבק מה אפשר לעשות באמת?-,-
אין לי כוח לנסוע עכשיו לבאר שבע.. חחח ;)
באותו הנושא: