10 תשובות
לא
זה ממש הגיוני
זה ממש הגיוני
הגיוני
אנונימית
נורמלי
שואל השאלה:
כןכן
כןכן
אני בת
אבל כן אני יכולה להסביר
א) למרות שהיום זה פחות ככה, תמיד לאנושות היה קטע עם בתולין של אישה, ועדיין זה נשאר קצת - זה מצויר בתור ערך כלשהו. יכול להיות שאת רוצה להרגיש כמו אוצר ומוערכת
ב) הגיוני שתרצי להשאיר את הרגע המיוחד הזה לגבר שלך.
ג) הגיוני שאת רוצה להיות ה''טהורה והתמימה'' בעוד שהוא ידע מה לעשות. אם מסתכלים על זה מבחינה אבולוציונית זה הכי מובן בעולם, הגברים ''בועלים'' והנשים ''נבעלות''. בנוסף את רוצה שהוא ידע מה לעשות בשביל שתרגישי עונג. יש פה גם קטע של ''יחסי מרות'' (גם כן מובן אבולוציונית). זה די רצון פרימיטיבי כזה, רוב הנשים רוצות את זה בדרך אחת או אחרת
כמובן שזה ממש לא גורף, לא אומרת כל השנים ככה או שזה שחור לבן, זה רק מה שאני חושבת ואיך אני רואה שאפשר להסביר את זה :)
א) למרות שהיום זה פחות ככה, תמיד לאנושות היה קטע עם בתולין של אישה, ועדיין זה נשאר קצת - זה מצויר בתור ערך כלשהו. יכול להיות שאת רוצה להרגיש כמו אוצר ומוערכת
ב) הגיוני שתרצי להשאיר את הרגע המיוחד הזה לגבר שלך.
ג) הגיוני שאת רוצה להיות ה''טהורה והתמימה'' בעוד שהוא ידע מה לעשות. אם מסתכלים על זה מבחינה אבולוציונית זה הכי מובן בעולם, הגברים ''בועלים'' והנשים ''נבעלות''. בנוסף את רוצה שהוא ידע מה לעשות בשביל שתרגישי עונג. יש פה גם קטע של ''יחסי מרות'' (גם כן מובן אבולוציונית). זה די רצון פרימיטיבי כזה, רוב הנשים רוצות את זה בדרך אחת או אחרת
כמובן שזה ממש לא גורף, לא אומרת כל השנים ככה או שזה שחור לבן, זה רק מה שאני חושבת ואיך אני רואה שאפשר להסביר את זה :)
שואל השאלה:
תודה על ההסברר
תודה על ההסברר
שואל השאלה:
אתה הראשון שאמר כן, אתה יכול להסביר?
אתה הראשון שאמר כן, אתה יכול להסביר?
באותו הנושא: