15 תשובות
זה נורמלי
הפרש בסדר. לא גדול ולא קטן נראה לי
שואל השאלה:
אבל כאילו רואים שהןא יותר גבוה ממני?
מניסיון זה לא הרבה
הפרש סבבה חחח
אמא שלי 1.52. אבא שלי 1.90.
אני 1.59. הבן זוג שלי 1.84
כאילו אל תפסלי על זה זה סבבה פשוט לא המון
אבל מי שאל^^
זה בסדר
כן הפרש מכובד
הוא לא כזה גבוה די ממוצע אבל בגלל שאת נמוכה זה סבבי
לא הרבה זה הפרש טוב
הפרש הכי רגיל שיש
זה בערך ההבדל הממוצע בין גבר לאשה, אפילו קצת פחות.
כן רואים, זה הפרש די רגיל וממוצע הכל טוב