4 תשובות
לא ממש מבין בזה, אבל יכול להיות שאם כדור הארץ מושך גם את הירח וגם את החללית באותה עוצמה אז במערכת הייחוס של הירח לא יהיה הבדל כי כדור הארץ מושך את שניהם?
אנונימי
שואל השאלה:
אה ? השאלה שלי היא בעקרון איך זה הגיוני לא להתייחס לכוח כבידה של כדור הארץ? הרי החללית לא נמצאת בירח עצמו אלא בנקודה a, אז איך זה הגיוני שאין השפעה של כוח הכבידה של כדור הארץ?
אה ? השאלה שלי היא בעקרון איך זה הגיוני לא להתייחס לכוח כבידה של כדור הארץ? הרי החללית לא נמצאת בירח עצמו אלא בנקודה a, אז איך זה הגיוני שאין השפעה של כוח הכבידה של כדור הארץ?
שואל השאלה:
אהה אני הבנתיי סתם סתומה , מבחינה הגיונית גם , להתייחס רק לf כבידה של אותו כוכב עליו עושים סכום כוחות
אהה אני הבנתיי סתם סתומה , מבחינה הגיונית גם , להתייחס רק לf כבידה של אותו כוכב עליו עושים סכום כוחות
שואל השאלה:
תודה בכל מקרהה
תודה בכל מקרהה
באותו הנושא: