11 תשובות
מה זה משנה
זה לא משנה
שואל השאלה:
הייתם יוצאים משהי מידה 41?
הייתם יוצאים משהי מידה 41?
אנונימית
איזו שאלה מוזרה
עד כמה את חסרת ביטחון בשביל זה?
עד כמה את חסרת ביטחון בשביל זה?
זה חייב בהכרח להיות 37 אם לא אז זה אסון מוחלט
שואל השאלה:
^ אין קשר לחוסר ביטחון פשוט ראיתי בטיקטוק אנשים שאומרים שהם לא רןצים משהי עם רגל מעל 38 אז באתי ושאלתי
^ אין קשר לחוסר ביטחון פשוט ראיתי בטיקטוק אנשים שאומרים שהם לא רןצים משהי עם רגל מעל 38 אז באתי ושאלתי
אנונימית
78 נקסט
כן זה לא משנה מה המידה. בטיקטוק כל יום יעלו משהו מוזר שיהיה ויראלי
לא אכפת לי
כל עוד זה לא מאוד מאוד גדול
ו41 זה בסדר לדעתי
כל עוד זה לא מאוד מאוד גדול
ו41 זה בסדר לדעתי
אנונימי
לא משנה בכלל אבל טעם אישי 35-41
באותו הנושא: